موفقیت بیمه کوثر در جهش تولید حق بیمه

غلامرضا سلیمانی، رئیس‌کل بیمه مرکزی دراین مراسم با بیان اینکه جهش در تولید حق بیمه، استراتژی مداری، ارائه محصولات بیمه‌ای و نیز ارزشی بودن خدمات و عملکرد شرکت بیمه کوثر از ویژگی‌های برتر آن است، تصریح‌کرد: جهش شرکت کوثر در تولید حق‌ بیمه و کسب حدود ۵درصد از بازار بیمه‌ای کشور یکی از موفقیت‌های شرکت بیمه کوثر است. وی عملکرد شرکت بیمه کوثر را هم‌ردیف شرکت‌های بیمه‌ای با سابقه  دانست و گفت: امید است که این شرکت در ردیف ۴ تا ۵ شرکت برتر بیمه‌ای قرار گیرد. وی از ورود شرکت‌های جدید در عرصه بیمه‌گری خبر داد و بیان‌کرد: ۳۳ شرکت بیمه‌ای مستقیم، اتکایی و مناطق آزاد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و مجوز فعالیت چهار شرکت در حال بررسی است که یکی از شرکت‌ها مجوز فعالیت را دریافت کرده است و مجوز سه شرکت دیگر نیز در آینده نزدیک صادر می‌شود.

رئیس‌ کل بیمه مرکزی با تاکید براینکه حفظ کرامت انسانی یکی از عوامل ایجاد شرکت‌های بیمه است، اظهارکرد: شرکت‌های بیمه با رقابت در کیفیت خدمات، شناسایی ریسک‌های موجود و بهره‌مندی از منابع و تسریع در پرداخت خسارت‌ها می‌توانند اعتماد عموم جامعه به شرکت‌های بیمه را افزایش دهند.

 تلاش برای افزایش سهم بازار

مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه کوثر نیز دراین مراسم با بیان اینکه کارکنان شرکت‌های بیمه به عنوان جهادگران اقتصادی می‌توانند نقش موثری در پیشرفت‌های اقتصادی کشور داشته باشند، تصریح‌کرد: کارکنان شرکت با محاسبه دقیق و فنی، سرعت عمل  و نوآوری و تحول‌خواهی توانسته‌اند بسترهای پیشرفت شرکت را فراهم کنند.

وی حمایت‌های مسوولان صنعت بیمه را عامل ریسک‌پذیری و محاسبه‌ دقیق کارشناسان این شرکت دانست و گفت: امید است با تلاش همکاران بتوانیم سهم خود را در بازار بیمه‌ای حفظ و ارتقا دهیم.

همچنین امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی‌پور، مدیرعامل ساتا با تاکید براینکه بیمه کوثر با بهره‌مندی از ابزارهای ارتباطی و برقراری ارتباط موثر و دوسویه با مشتریان و ذی‌نفعان به عنوان یک شرکت پاسخگو مطرح است، تصریح‌کرد: برنامه‌ریزی مبتنی بر منطق و طراحی راهبردی همراه با خلاقیت از ویژگی‌های بیمه کوثر است.

وی با بیان اینکه حضور موثر و به موقع کارشناسان بیمه کوثر در بحران‌های طبیعی در سال‌های گذشته و خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان زمینه‌های افزایش اعتماد مشتریان و آحاد جامعه به این شرکت را فراهم کرده است، خاطرنشان‌کرد: امید است کارکنان این شرکت با حمایت‌های بیمه‌ای از اقشار مختلف و پذیرش ریسک‌های جدید، آرامش خاطر را برای آحاد جامعه ایجاد کنند و همچنین در علم و عمل در عرصه صنعت بیمه پیشرو باشند.