همچنین شعب هفت‌گانه فعال این بانک در استان زنجان نشان می‌دهد میزان رشد مجموع منابع در نیمه نخست سال، ۲۱ درصد نسبت به سال گذشته بوده است. همچنین میزان مصارف رشد ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد که نشان از اهتمام شعب به تخصیص و اعطای تسهیلات به مشتریان واجد شرایط دارد.

نسبت NPL استان به رقم 8/ 2 درصد رسیده است که در مقایسه با سرانه کشوری میزان مطلوبی است و نسبت به سال گذشته نیز در حدود 7/ 0 درصد کاهش ‌یافته است. همچنین متوسط نرخ تسهیلات اعطایی در استان رقمی معادل با 8/ 13 درصد بوده است. ایرج شیخ زاده، معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان زنجان با تاکید بر اینکه  نظام ارزیابی عملکرد در بانک توسعه تعاون بر ارائه راهکارهای عملی برای اصلاح و بهبود، متمرکز است، گفت: هدف عمده از بررسی عملکرد، ارائه راهکار برای بهبود شاخص‌های عملیاتی در جهت تحقق ارتقای عملکرد شعب است.

وی افزود: نظام برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون بر آن است تا با ارائه برنامه عملیاتی به همه شعب، زمینه‌های عملی برای دستیابی به افزایش بهره‌وری و کارآیی در بانک به نحو شایسته‌ای محقق شود.

شیخ‌زاده با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب و فعالیت اصولی در مسیر بانکداری توسعه‌ای افزود: شعب استان زنجان در 6 ماه نخست سال‌جاری 16 هزار و 770 میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر کرده است.