وی افزود: بیش از ۱۴۰۰ واحد آموزشی در کل کشور از خدمات بیمه ملت بهره می‌برند و این قرارداد یکی از بزرگترین پرتفوهای تجمیعی صنعت بیمه خواهد بود .

مدیر بیمه های درمان بیمه ملت افزود: به طور کلی در سال جاری، بیش از ۲۵۰ هزار نفر از خدمات بیمه‌ درمان تکمیلی بیمه ملت در سراسر کشور استفاده می‌کنند و بیمه ملت در همین زمان، به بیمه‌شدگان تحت پوشش و مراکز درمانی طرف قرارداد خود، بیش از ۲۵۰۰ میلیاردریال خسارت پرداخت کرده است.

به گفته وی شرکت بیمه ملت با توجه به ارائه نرخ کارشناسی شده و با تکیه بر زیرساخت‌های شرکت، توانست در مناقصه بیمه درمان تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی که با رعایت اصول برگزاری مناقصات برگزار شد، به مدت یک سال ارائه خدمات بیمه‌ای به دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده بگیرد.

همتی یادآورشد: با توجه به وضعیت سنتی صنعت بیمه، در وهله نخست ممکن است چنین مساله‌ای به ذهن مخاطب خطور کند اما بیمه ملت از ابتدای تاسیس خود به صورت اینترنتی نسبت به طراحی فرآیندهای خود اقدام کرده و همراهی مشتریان قدیم شرکت هم ناشی از رضایت آنان است.

به گفته مدیر بیمه های درمان بیمه ملت، ما در حال توسعه شعب خود نیز هستیم و در ماه گذشته شعبه تبریز افتتاح شد و در روزهای پیش‌رو شعبه دیگر بیمه ملت در ساری راه‌اندازی می‌شود. برنامه بیمه ملت، راه‌اندازی ۱۵ شعبه در  سطح کشور است و با توجه به پیاده‌سازی زیرساخت‌های الکترونیکی نیازی به بیش از این تعداد شعبه نخواهد بود.