سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بازدید از مرکز ارائه خدمات طرح جبران، در دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کارکنان شرکت بیمه دی اظهار کرد: شرکت بیمه دی در سال‌های اخیر عملکرد مطلوبی داشته و به حال خوبی رسیده است، اما نباید به شرایط فعلی قانع باشیم و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تلاش کنیم تا به بهترین خودمان برسیم. وی ادامه داد: افزایش میزهای خدمت و مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور برای جمع‌آوری و ارزیابی اسناد پزشکی نمونه‌ای از خدمات ارزشمند این شرکت است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ایجاد پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان را از برنامه‌های خلاقانه بیمه دی دانست و تصریح کرد: ایجاد پروفایل سلامت و پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان علاوه بر ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و همچنین پیگیری موارد را تسریع و بهبود می‌بخشد.

محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت بیمه دی گفت: این شرکت در سال گذشته توانسته دستاوردهای حائز اهمیتی از جمله دستیابی به توانگری سطح یک شرکت‌های بیمه‌ای، کسب رتبه سودآورترین شرکت بیمه کشور، دریافت رتبه برتر در شاخص‌های فروش و بهره‌وری کل عوامل به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی و... را کسب کند و با اجرای برنامه‌هایی مانند ایجاد سودآوری پایدار، توسعه فروش، افزایش سرمایه، توسعه کسب‌وکار دیجیتال، ارتقای رضایتمندی مشتریان و...، افق‌های روشنی را پیش روی خود قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران افزود: مجموعه بیمه دی در طول ۴ سال خدمت‌رسانی، سعی در بهبود مستمر ارائه خدمات داشته است و در سال جدید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد است ضمن ارتقای سلامت و بهداشت جامعه ایثارگری، به کاهش دغدغه‌های این خانواده‌ها کمک کند.