آغاز فروش دیگنیتی پرایم  از فردا

وی با بیان اینکه  گروه بهمن برنامه خوبی برای توسعه محصولات خود در نظر گرفته، افزود:  با تمام توان سعی می‌کنیم که گروه بهمن همواره در جلب رضایت مشتریان در جایگاه نخست قرار بگیرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن تاکید کرد: در گروه بهمن وجه تمایز در امور انجام شده از اهمیت زیادی برخوردار است. توسعه محصولات و انتخاب خودروهای گروه ما متمایز با خودروهای دیگر است و در سال ۱۴۰۰ نیز خودروهای دیگری را با همین تفکر به بازار عرضه خواهیم کرد.  وی با اشاره به برنامه‌های استراتژیک گروه بهمن تصریح کرد: برنامه استراتژیک چند ساله‌ای را برای تحقق اهداف خود در نظر گرفتیم، اما با توجه به شرایط فعلی کشور زمان دقیق دستیابی به آنها مشخص نیست و در این مسیر شرکت‌هایی در کنار ما قرار خواهند گرفت.  علی مرادلو با بیان اینکه در گروه بهمن برنامه استراتژیک چند ساله داریم گفت: بر این اساس برنامه ما این است که به سومین جایگاه تولید خودرو در کشور دست یابیم. وی در مورد همکاری گروه بهمن با شرکای خارجی افزود: قطعا برنامه گسترش همکاری با شرکت‌های خارجی به‌ویژه شرکت‌های بزرگ‌تر را داریم و با شرکت‌های ایسوزو، ‌هاوال و گریت وال ادامه همکاری خواهیم داشت. محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور نیز در این نشست خبری در مورد  تیپ بندی دیگنیتی خاطرنشان کرد: به‌زودی دیگنیتی در نسخه اولیه با نام تیپ پرایم وارد بازار می‌شود و پس از عرضه گسترده این نسخه، دیگنیتی پرستیژ وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: دیگنیتی پرستیژ از نظر ویژگی‌های فنی، کامل‌تر از نسخه پرایم است و می‌تواند در رده قیمتی بالاتری به بازار معرفی شود. مدیرعامل بهمن موتور درباره ویژگی‌های دیگنیتی پرستیژ تصریح کرد: در زمان مناسب در مورد دیگنیتی پرستیژ صحبت خواهیم کرد، اما قطعا تیپ جدید این کراس اوور مونتاژی نسخه‌ای کامل‌تر از نمونه پرایم است و می‌خواهیم در ماه‌های آتی و قطعا در سال ۱۴۰۰ دیگنیتی پرستیژ را هم به بازار عرضه کنیم. توجه داشته باشید که هدف از عرضه دیگنیتی پرستیژ، حضور محصولات گروه بهمن در رده قیمتی مختلف و بالاتر است. امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور همچنین در این نشست تصریح کرد: برای رعایت حقوق مشتریان گروه بهمن، از سازوکار مناسبی در فروش اینترنتی استفاده می‌کنیم و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش گروه بهمن، نسبت به خرید دیگنیتی پرایم اقدام کنند. به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، بر اساس شرایط فروش بهمن دیگنیتی پرایم، عرضه این خودرو به صورت اینترنتی و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود و مشتریان می‌توانند به صورت اینترنتی فرآیند خرید این خودرو را روی وب‌سایت فروش گروه بهمن طی کنند. فروش دیگنیتی به صورت نقدی است و در مرحله اول این خودرو هفته اول خرداد ۱۴۰۰ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. سود انصراف این طرح فروش ۱۵درصد تعیین شده و متقاضیان می‌توانند میان رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی انتخاب داشته باشند. همچنین تریم داخلی خودرو به سلیقه خریدار با دو طرح مشکی و مارون (قرمز) عرضه می‌شود. مدیران این شرکت می‌گویند که عرضه کراس اوور جدید بهمن موتور ادامه دار خواهد بود و از این پس شرایط فروش دیگنیتی پرایم هر ماه برقرار می‌شود.