وحیدرضایی گفت: این میزان سرمایه‌گذاری به صورت متمرکز در توسعه ناوگان حمل‌ونقل سبز انجام خواهد گرفت و هلدینگ جاوید پیش از این در طرح‌های مختلفی از جمله در تاسیس و توسعه تضمین‌چی، سامانه امن معاملات آنلاین تاکنون بیش از ۲۵۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

 

وی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: این سرمایه‌گذاری پیرو تاکید حسین مرادی، مدیرعامل هلدینگ جاوید و بنیان‌گذار تضمین‌چی مبنی بر ارائه خدمات نوین و بهینه‌سازی ‌شده انجام می‌شود که برای کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی و بستر آنلاین بسیار مفید خواهد بود. بر این اساس اجرای این طرح در دستور کار شتاب‌دهنده نوآوران جاوید قرار گرفته که از سوی دیگر در راستای مسوولیت اجتماعی هلدینگ جاوید برای کاهش آلودگی‌های محیط‌زیستی نیز قرار دارد.

تضمین‌چی سامانه امن معاملات آنلاین با توجه به زمینه فعالیتش و نیاز به بهره‌گیری از بالاترین کیفیت خدمات لجستیکی، بر اساس چشم‌انداز کوتاه مدت و میان مدت خود به این ارزیابی رسیده است تا با راه‌اندازی بازوی لجستیکی موردنظرش، علاوه بر پرکردن ظرفیت‌های خالی در این عرصه به اکوسیستم استارت‌آپی کشور در جایگاه یک استارت‌آپ پیشرو، کمک‌رسانی کند. بنابراین برای ایجاد این بستر از هلدینگ جاوید به عنوان سرمایه‌گذار درخواست کرده تا با سرمایه‌گذاری کلان در حوزه لجستیک، ضمن تامین نیاز تضمین‌چی نسبت به توسعه این خدمات در کشور جامه عمل بپوشاند.