میثم سیف افزود: اطمینان دارم می‌توان خدماتی منحصربه‌فرد و نمونه در سطح کشور به افراد جامعه، بیمه‌گذاران و شبکه فروش ارائه کرد تا بتوانیم ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی را افزایش دهیم.

سیف با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا فرصتی طلایی برای شرکت‌های بیمه‌ای است تا از روش‌های سنتی و قدیمی موجود به روش‌های مدرن جهش یابند، یادآور شد: در حال حاضر بیمه‌گذاران برای خرید بیمه‌نامه به شیوه سنتی در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا با سختی‌های بسیاری روبه‌رو هستند. ازاین‌رو صدور آنلاین بیمه‌نامه‌ها بدون مراجعه متقاضیان، می‌تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد. باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین با توجه به امکانات گسترده‌ای که دارد، می‌تواند علاوه بر امکان صدور آنلاین بیمه‌نامه‌ها، بسته‌های تشویقی نیز به بیمه‌گذاران اعطا کند.

مدیر شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی تهران مرکز در پایان تصریح کرد: یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در شناسایی برند یک شرکت بیمه، پرداخت به‌موقع خسارت با حسن نظر و رعایت حقوق بیمه‌گذار است. شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی تهران مرکز علاوه بر استقرار پزشک معتمد تمام‌وقت، از نیروهای مجرب و آموزش‌دیده در زمینه مدارک پزشکی نیز در بخش خسارت بهره گرفته است تا بتواند در کمترین زمان ممکن خسارت بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی را پرداخت کند.