امیرحسین نادری گفت: این شرکت پرتفوی مناسبی دارد و توانسته است بازدهی بالایی برای سهامداران خود داشته باشد و همواره پشتیبان مجموعه‌های تابعه خود بوده و در تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود شرکت کرده است و شرکت‌ها را در تکمیل و توسعه زنجیره ارزش‌شان همراهی کرده است.

وی  به بازدهی ۳۵درصدی توسعه معادن و فلزات از ابتدای سال‌جاری تا به امروز اشاره کرد و گفت: دارایی تحت کنترل شرکت، در حال حاضر بالغ بر یکصدهزار میلیارد تومان است و تلاش داریم با روش‌های جدیدی این دارایی را افزایش دهیم.

 یکی از فرصت‌های بسیار مناسبی که سازوکار آن در بازار سرمایه کشور اتفاق افتاده است، امکان ایجاد شرکت سرمایه‌گذاری پروژه محور بود که «ومعادن» این افتخار را یافت تا به عنوان اولین مجموعه در کشور موفق شود یک شرکت پروژه‌محور سهامی‌عام را تاسیس کند.

از این طریق با استفاده از منابعی که از طریق بازار سرمایه به دست می‌آید، شاهد سرمایه‌گذاری‌های مستقیم مردم در پروژه‌های اساسی معدن و صنایع معدنی خواهیم بود و قطعا فتح بابی خواهد بود که با حضور این شرکت و سایر شرکت‌های سهامی‌عام پروژه که پس از این تاسیس می‌شوند،‌ سرمایه‌های مردم و نقدینگی سرگردان موجود در کشور در مسیر درست قرار گیرد تا مسیر آبادانی کشور هموار شود.