در این بازدید که از بخش‌های مختلف مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب صورت گرفت، جلسات تخصصی در زمینه اچ‌اس‌ای صنایع آلومینیوم برگزار شد و مشکلات و موانع و موارد مرتبط با صنعت آلومینیوم در حوزه‌های بهینه‌سازی انرژی، ایمنی و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و از اسکله اختصاصی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در پارسیان نیز بازدید شد.

مدیر HSEE ایمیدرو در حاشیه این نشست طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به شرایط اپیدمی کرونا، دوره ممیزی اخیر نیز همچون سال گذشته به صورت مجازی از ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روی ۴۴ شرکت آغاز شد و در روز ۱۷ شهریور به اتمام رسید. این دوره، ۱۲ هفته به طول انجامید.

امیر ولدخانی افزود: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به‌رغم اینکه یک شرکت نوپا است، توانست در این دوره با کسب امتیاز ۳۹۵ رتبه سطح خوب کسب کند و به طور یقین در سال آینده به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

وی ادامه داد: عملکرد HSEE مدیران و مجریان واحدهای تابعه این سازمان در سال ۱۳۹۹ به مدت ۸۸۰ نفر ساعت و ۸۵ نفر روز ممیزی صورت گرفت.

در این جلسه ولدخانی، مدیر «اچ‌اس‌ای» سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی بر اساس استانداردهای تعریفی آن سازمان در ممیزی عملکرد شرکت‌‌ها، شرکت آلومینیوم جنوب را حائز رتبه چهارم بهترین عملکرد در میان شرکت‌های تابعه شناخت و لوح تقدیر و تندیس از سوی مهندس جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو به مهندس زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب اهدا شد.