رئیس هیات‌مدیره گروه صنعتی بستانچی با بیان مطلب فوق صاحبان ایده استارت‌آپ یا طرح‌های دانش بنیان در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع را دعوت به همکاری کرد.

مهدی بستانچی گفت: ما توانستیم در سال ۱۳۹۹ بعد از مدت‌ها تلاش و تحقیق با تولید دانش فنی به فناوری ساخت فن‌ها و جت فن‌های ضد حریق تونلی و پارکینگی در ایران دست پیدا کنیم که در پروژه‌های ملی مانند تونل‌های آزادراه تهران - شمال و تونل پونه در آزاد راه اراک - خرم‌آباد و ایستگاه متروی مولوی در تهران از آنها استفاده شد.

رئیس هیات مدیره گروه صنعتی بستانچی با اشاره به برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات ایران گفت: از مهندسان، افراد خلاق و پژوهشگرانی که در صنعت تهویه مطبوع ایده استارت‌آپی یا طرح دانش‌بنیانی دارند دعوت می کنم، در نمایشگاه با اینجانب و مدیران گروه دیدار و گفت‌وگو کنند، ما در گروه صنعتی بستانچی همواره از خلاقیت و نوآوری استقبال می‌کنیم.

یادآور می‌شود گروه صنعتی بستانچی با تکیه بر ۵۰ سال سابقه فعالیت تولیدی و برخورداری از بزرگ‌ترین سایت تولید، علاوه بر تولید صنعتی انواع فن، هم اکنون نمایندگی انحصاری برترین شرکت‌های تولیدکننده فن‌های صنعتی، فن‌های تاسیساتی، فن‌های پارکینگ و سیستم‌های تهویه اماکن خاص از جمله  S&P اسپانیا، MyAir انگلستان، Fanevolution ایتالیا، Aironn ترکیه و EcoVent فرانسه را دارد و در حال تولید مشترک برخی محصولات مهم است.

همچنین این گروه توانست با پشت سر گذاشتن تست‌ها و آزمون‌های فنی سازمان آتش‌نشانی، انواع فن‌ها و جت‌فن‌های تامین و تخلیه هوا که قابلیت فعالیت در دمای بالا (حریق) را داشته باشد، در دو نوع آکسیال و سانتریفیوژ تولید کند. فن‌های پارکینگی گروه بستانچی هم‌اکنون در بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید و بیمارستان‌ها در تهران، اصفهان و مشهد در حال  کار است.

محصولات متنوع گروه بستانچی استانداردهای سازمان استاندارد ایران، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ایران، CE و efectis اروپا را دارد و به ۲۰ کشور جهان صادر می‌شود.