علی شیرکانی ادامه داد: این مساله به دور از برخورداری از امکانات رفاهی است، توجه داشته باشید که خالی شدن روستاها از سکنه و مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها هزینه‌های تمام شده را برای کشور افزایش خواهد داد، بنابراین باید تدابیری درنظر گرفته شود که هدف آن حفظ روستاها، پایداری آنها و توانمندسازی روستاییان باشد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به کمپین توسعه کسب‌وکارهای بومی و محلی صندوق بیمه اجتماعی با همکاری دیجی‌کالا، گفت: کارگزاران ما در این راه نسبت به مردم عادی یک گام جلوترند، چراکه به ادبیات ارائه خدمت و فروش و درکل بازاریابی شناخت داشته و آینده‌نگر هستند. شیرکانی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به رونق این خدمت گفت: به دلیل آنکه اغلب روستاییان ما محصولات تولیدی و قابل ارائه‌ای دارند، اما بازار مناسبی برای فروش ندارند، بنابراین با همکاری با دیجی‌کالا امیدواریم علاوه بر عرضه محصولات آنها به حمایت و توانمندسازی آنها نیز دست یابیم. صندوق آمادگی کامل دارد تا با همکاری این شرکت به توسعه پایدار در روستاها کمک کند.

در ادامه این جلسه حمید محمدی، بنیان‌گذار دیجی‌کالا هدف از این تفاهم‌نامه را رفع محدودیت‌های جغرافیایی دانست و گفت: بسیار به این تفاهم‌نامه امیدواریم و به شرطی که به درستی اجرا شود نتایج بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: دیجی‌کالا زمانی فقط کالا می‌فروخت، اما امروز تبدیل به یک زیرساخت شده است. زیرساختی که سامانه لجستیکی آن گاهی با پست کشور برابری می‌کند. همچنین تولیدات محتوایی بسیار حرفه‌ای و قدرتمندی که می‌توانیم تولید کنیم.