استقبال بازار از تیگو 8

اما چرا تیگو۸ پرو مورد توجه عمومی قرار گرفته است؟ بیش از ۳ سال است که واردات خودرو به کشور ممنوع شده و عملا آخرین نمونه‌های خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ می‌باشند و اکثر خودروهای مونتاژی نیز از تکنولوژی روز برخوردار نیستند و به یکباره خبر عرضه خودرویی اعلام می‌شود که هم به لحاظ طراحی و مهندسی و هم آپشن‌های رفاهی و ایمنی در بالاترین و به روزترین سطح ممکن قرار دارد و حتی از کلیه خودروهای وارداتی هم سطح خود نیز مجهزتر است.

تیگو۸ پرو خودرویی موفق است که با بهره‌گیری از طراحان و مهندسان بین‌المللی  به خوبی نماینده ارتقا و پیشرفت فوق‌العاده خودروسازی چین است. سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسید که می‌توان گران‌ترین محصول شرکت چری را پرفروش‌ترین محصول آن نامید و این به درستی ارزش و توانمندی بالای این محصول را نشان می‌دهد. تیگو۸ پرو در بازارهای پررقابت و شلوغی چون چین،روسیه و برزیل توانسته در رقابت با بزرگانی چون فورد، شورولت، فولکس واگن، تویوتا، نیسان، هیوندای، کیا و... بسیاری خودروهای مطرح دیگر فروش قابل قبول و جایگاه ویژه‌ای رابه دست بیاورد.

به نوعی تیگو۸ پرو توانست برند شرکت سازنده خود را نیز به خوبی ارتقا دهد  و بیانگر ارتقای برند چری در سطح بین‌المللی باشد. طراحی داخلی کاملا خاص، منحصر به فرد با بزرگ‌ترین مانیتور ممکن ۶/ ۲۴ اینچ که مشابه نسل جدید طراحی مرسدس بنز است از ویژگی‌های این خودرو است.

موتور ۶/ ۱ TGDI با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر که جزو ۱۰ موتور برتر چین به لحاظ عملکرد و کارآیی قرار گرفته همراه با گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته از نوع تر طراحی شرکت گتراک آلمان بوده می‌تواند شتاب فوق‌العاده‌ای برای یک شاسی بلند سنگین فراهم کند.

کیفیت صندلی‌ها و ارگونومی داخل در کنار فضای جادار ۷ نفره تیگو۸ پرو ،پشت سری دوتکه در کنار صندلی‌های لوکس امتیاز ویژه این خودرو است.