شرکت تولیدی صنعتی «فریدولین» به عنوان یکی از پیشگامان تولید لوازم خانگی در ایران با ۴۰ سال سابقه اقدام به تولید انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کرده است. این تنوع در حوزه مینی‌واش‌ها با توجه به تغییرات سبک زندگی و متناسب با کارکرد‌های مختلف در منازل کوچک، زندگی‌های دور از خانواده و مسافرت‌ها پیش‌بینی و اجرا شده است. خدمات پس از فروش حامیران به عنوان مرکز رسیدگی به شکایات مشتریان یکی دیگر از گام‌های این شرکت در راستای احترام به حقوق مشتریان است و دوسال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش محصولات در همین راستا انجام می‌شود.

علیرضا نادب، مدیر بازرگانی شرکت «فریدولین» با اشاره به اینکه تمرکز ویژه شرکت ما روی تولید ماشین لباسشویی است،  به خبرنگار «دنیای اقتصاد» می‌گوید: امروزه تولید لوازم خانگی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. نخستین مشکل ما تهیه مواد پتروشیمی‌ها به عنوان مواد اولیه از بورس کالاست. در واقع عرضه و تقاضا در این بازار اصلا همخوانی ندارند؛ عرضه ۵۰۰ تن و تقاضا ۲ تا ۳ هزار تن است و همین اتفاق باعث شده تا قیمت در بورس کالا از ۳۵ هزار تومان به عنوان قیمت پایه به ۵۰ هزار تومان برسد.  علاوه بر این متاسفانه شاهدیم که افرادی با حجم بسیار بالا این مواد را خریداری می‌کنند و مجبوریم مواد اولیه مورد نیازمان را از این افراد خریداری کنیم. سوال من این است که چگونه نمی‌توانیم مواد مورد نیازمان را از بورس تهیه کنیم اما از بازار می‌توانیم هر اندازه نیاز داریم، خرید کنیم؟!

وی در مورد ممنوعیت ورود کالاهای کره‌ای عنوان می‌کند: ما هنوز توسعه کشورمان آنقدر قوی نشده که با علم به روز خودمان تولید کنیم و بیشتر تولیدات یا با مهندسی معکوس انجام می‌شود یا در بسیاری موارد مونتاژ است. وقتی درهای واردات را ببندیم، از دانش روز عقب می‌مانیم و طبیعی است که نمی‌توانیم به سمت و سوی صادرات برویم و شرکتی مانند ما که ۸۰ درصد محصولاتمان به عراق، ترکیه، افغانستان و... صادر می‌شود، دچار مشکل می شود.