بهترین خودروی سال: فورد ماوریک

به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از نورت استیت ژورنال: از این همه خوبی‌ در فورد ماوریک شگفت‌زده شدم. این پیکاپ کوچک به صورت استاندارد با یک موتور هیبریدی با سرعت ۴۲ مایل بر گالن عرضه می‌شود و حتی در تیپ پایه ۲۱ هزار دلاری نیز به خوبی مجهز است. اگر مجموعه‌ای از ویژگی‌های فنی و راحتی را به آن اضافه کنید، همچنان می‌توانید با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار از آن استفاده کنید.  این خودرو آنقدر محبوب بود که فورد مجبور شد سفارش‌های مدل هیبریدی آن را متوقف کند، زیرا کل سفارش‌های سال ۲۰۲۲ فروخته شدند. نمی‌دانم چگونه بقیه رقبا آنچه فورد انجام داد را ندیده‌اند، اما کاملا انتظار دارم که مجموعه کاملی از پیکاپ‌های کوچک سواری به زودی عرضه شوند.

 خودروی اسپرت سال: فورد موستانگ Mach-E GT

موستانگ Mach-E که من در نیمه اول سال با آن رانندگی کردم فوق‌العاده بود، اما نسخه GT آن شما را به سطح دیگری می‌برد. موستانگ Mach-E GT با افزودن عملکردهای بالاتر، سبکی و راحتی بیشتر، رقیبی شایسته برای تمام خودروهای الکتریکی لوکس دیگر موجود در بازار است. این نکته به تنهایی بسیار جذاب است که یکی از بهترین ماشین‌های اسپرت دنیا را در اختیار دارید. مطمئنا، این یک خودروی اسپرت نیست، اما من مدت‌ها پیش به این نتیجه رسیدم که یک «خودروی اسپرت» نیازی به دو در، طراحی ارتفاع کم یا حتی یک موتور V۸ بزرگ و پر‌سر و صدا ندارد. موستانگ Mach-E GT هر آنچه از یک خودروی اسپرت بخواهید را ارائه می‌کند.

 پیکاپ سال: ریویان R۱T

ریویان R۱T اولین خودروی الکتریکی است که برای آمریکایی‌ها طراحی شده است. آمریکایی‌ها پیکاپ‌های بزرگ و شاسی‌بلندها را بسیار دوست دارند و هیچ‌گاه یک پیکاپ خوب با پیشرانه الکتریکی را در بازار خود نداشته‌اند. این موضوع با تولید R۱T تغییر کرد و یک پیکاپ لوکس و پر از نوآوری به بازار عرضه شد. این خودرو با شاسی‌بلندهای لوکس، پیکاپ‌های فانتزی از سه شرکت کامیون‌ساز بزرگ و حتی جدیدترین محصولات الکتریکی رده بالای پورشه، تسلا و فورد رقابت می‌کند. ریویان R۱T نشان می‌دهد که آینده ما چقدر می‌تواند هیجان‌انگیز باشد و با وجود این خودرو نیازی به مصالحه در راستای آینده‌ای با آلایندگی صفر نداریم.

 شاسی بلند سال: فورد برانکو

در انتخاب بهترین خودروهای سال فورد برنده سه دسته مختلف برترین‌ها شد. اما همه آنها واقعا شایسته هستند. فورد Bronco جدید یک شاسی بلند باورنکردنی است، با ویژگی‌های آفرود و راحتی بالا در جاده و بدون توجه به طراحی آن که هم به تاریخ خود احترام می‌گذارد و هم برای آینده ساخته شده است. چه یک خودروسوار با تجربه باشید و چه نباشید، فورد برانکو یک انتخاب عالی برای شماست و به لطف صدها لوازم جانبی که قابل تنظیم و تغییر هستند، می‌توانید آن را نیز کاملا به خود متعلق کنید.

 خودروی لوکس سال: رولزرویس گوست بلک بج

هر چند وقت یک بار ماشینی از راه می‌رسد که من را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. جای تعجب نیست که امسال آن خودرو همان گوست بلک بج بود. این یک خودروی واقعا خیره‌کننده است که در راحتی و تجمل نظیر ندارد. بلک بج یک تغییر روند برای رولزرویس محسوب می‌شود که حالتی مرموز، تاریک و بازیگوش را برای بهترین خودروی موتوری جهان ایجاد کرده است. در حقیقت رولزرویس گوست بلک بج یک شاهکار بی‌نظیر در بین خودروهای لوکس است.