به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از فایننشال تایمز‌، ساختمان جدید که توسط شرکت ‌هاپکینز آرشیتکت یک شرکت معماری برجسته انگلیسی طراحی شده است، شامل ۹ دانشکده، انجمن، هفت کتابخانه و مجموعه‌ای در یک بنا با ارائه فضاهایی برای آموزش و تحقیق در مقطع کارشناسی ارشد، فوق لیسانس و فوق دکترا خواهد بود. یک سالن کنسرت با ۵۰۰ صندلی، به همراه یک سالن تئاتر دارای ۲۵۰ صندلی و یک محوطه برای نمایش فیلم، عناصر کلیدی این پروژه را تشکیل می‌دهند و مرکز رصدخانه رادکلیف (ROQ) بین خیابان والتون و جاده وودستاک نیز جزو این پروژه خواهد بود. ساخت و ساز این دانشکده قرار است در پاییز ۲۰۲۲ آغاز شود و انتظار می‌رود در بهار ۲۰۲۵ تکمیل شود و پیش‌بینی می‌شود که این ساختمان‌ها و تاسیسات جدید در پاییز ۲۰۲۵ به بهره‌برداری برسند.

لینگ اورورک می‌گوید: تیم اجرایی توسط استیو ‌هالند رهبری خواهد شد که اخیرا بر تحویل فاز دوم پروژه بیوشیمی ‌آکسفورد همراه با پروژه‌های قبلی ROQ نظارت داشته است. استیو‌ هالند در این خصوص اظهار کرد: دو دهه همکاری ما با دانشگاه آکسفورد به ما این امکان را داده که با همکاری نزدیک با مشتریان، تجربه گرانبهای خود را به نمایش بگذاریم و طرح‌های پیچیده را ارائه دهیم. طرح ما تضمین می‌کند که آموزش و یادگیری در این دانشگاه به خوبی ادامه خواهد یافت و ساخت و ساز در همسایگی ساختمان‌های دیگر و دسترسی عمومی ‌و تعامل در سراسر آن حفظ می‌شود. اجرای ساختمان دانشکده علوم انسانی همچنین به ما این امکان را می‌دهد که از تجربه خود در ارائه فضاهای نمایشی استفاده کنیم. ما در حال حاضر در محله سوهو در لندن حضور داریم و در حال تکمیل ساختمانی هستیم که اولین سالن تئاتری  را که به مدت ۵۰ سال در وست اند ساخته می‌شود در خود جای داده است و تیم‌های ما در منچستر در حال ساخت The Factory هستند که به خانه جشنواره بین‌المللی منچستر تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ما مفتخریم که برای تکمیل قلب ROQ در آکسفورد منصوب شویم، پروژه‌ای با چنین هدف ارزشمندی که هدف آن انسان بودن است. این ساختمان مطابق با استانداردهای عملکرد انرژی خانه منفعل (passive house) ساخته می‌شود که با استفاده از قابلیت ترکیبی ساخت خارج از سایت و تحویل مستقیم ما اجرا می‌شود. در واقع بنایی که دارای سه ویژگی انرژی کارآمد، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه بودن باشد، خانه منفعل نامیده می‌شود. این بناها در مقایسه با خانه‌های معمولی به میزان ۹۰درصد در مصرف انرژی به صورت بهینه‌تر عمل می‌کنند.

جنیفر مک‌کریل، مدیر پروژه دانشگاه آکسفورد گفت: لینگ اورورک نشان داد که آنها دیدگاه دانشگاه را در مورد امکانات هیجان‌انگیز مرکز علوم انسانی استفان شوارتزمن به اشتراک می‌گذارند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنها هستیم. آنها نزدیک به دو دهه تجربه در زمینه اجرای پروژه‌های مشترک ساختمان‌های پیچیده دانشگاه، از جمله در بخش رصدخانه رادکلیف دارند. از مهم‌ترین پروژه‌های لینگ اورورک در دانشگاه آکسفورد می‌توان به ساخت دانشکده گروه شیمی ‌در سال ۲۰۰۳، ساخت فاز نخست دانشکده گروه بیوشیمی‌ در سال ۲۰۰۸‌، ساختمان گروه علوم زمین در سال ۲۰۱۰، کالج سامرویل در سال ۲۰۱۱، بیمارستان رادکلیف در سال ۲۰۱۲‌، ساختمان اندرو وایلز انجمن ریاضی در سال ۲۰۱۳، کلیسای سنت لوک در سال ۲۰۱۶، ساختمان بیکرافت گروه فیزیک در سال ۲۰۱۸ و فاز دوم دانشکده گروه بیوشیمی ‌در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد.

همچنین این پیمانکار لندنی که بزرگ‌ترین شرکت خصوصی ساختمانی بریتانیا است، در ۲۹ نوامبر اعلام کرد آقای رای اورورک، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل ۴۵ساله این شرکت، ماه سپتامبر سال آینده از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد و از سیموس فرنچ به عنوان جانشین او نام برده می‌شود که مدیرعامل یکی از بخش‌های شرکت انگلو امریکن، یک شرکت معدنی چندملیتی مستقر در بریتانیا، بوده است. لینگ اورورک می‌گوید او با قراردادی سه‌ساله به سمت مدیرعاملی جدید منصوب می‌شود.

فرنچ که از سال ۲۰۲۰ عضو هیات مدیره این پیمانکار بوده است، در ژانویه به عنوان مدیر عامل تجارت اروپایی لینگ اورورک تا زمان جانشینی‌اش به این شرکت ملحق می‌شود. رای اورورک به همراه برادرش Des که به اتفاق شرکت را در سال ۱۹۷۸ تاسیس کردند، سمت معاونت را برعهده خواهند داشت. رای اورورک تابستان گذشته به سرمایه‌گذاران و تحلیلگران گفت این شرکت به دنبال تکمیل عرضه اولیه عمومی ‌خود تا سال ۲۰۲۴ است و ناظران بازار بریتانیا آن را به استخدام فرنچ از آنگلو امریکن مرتبط می‌دانند که به صورت عمومی‌ معامله می‌شود. همچنین ربکا‌ هانلی نیز به عنوان مدیر عامل کسب و کار این شرکت در استرالیا انتخاب شد. شرکت Laing O’Rourke در دو قطب اصلی جغرافیایی، اروپا و استرالیا فعالیت دارد. واحد اروپای آن شامل فعالیت‌های این شرکت در ابوظبی، کانادا، دبی و بریتانیا است و واحد استرالیای آن نیز عملیات این شرکت را در استرالیا، هنگ‌کنگ، نیوزیلند و آسیای جنوب شرقی پوشش می‌دهد. لینگ اورورک در پروژه‌های ساختمانی، ساخت زیرساخت، سرمایه‌گذاری و توسعه، تولید مدولار، تخصص مهندسی و خدمات پشتیبانی فعالیت می‌کند. پروژه‌های آن طیف وسیعی از بخش‌ها از جمله ساختمان، حمل و نقل، برق، آب و تاسیسات، معدن و منابع طبیعی و نفت و گاز را در بر می‌گیرد. لینگ اورورک درآمد این شرکت را در سالی که منتهی به مارس گذشته بود، حدود ۳/ ۳ میلیارد دلار گزارش کرد که نسبت به سال قبل ثابت است.  از جمله پروژه‌های مهم دیگر این شرکت در بریتانیا می‌توان به نیروگاه هسته‌ای هینکلی پوینت، خطوط ریلی کراس ریل و HS۲ و تونل فاضلاب تیمز تایدوی در لندن اشاره کرد.

به گزارش فایننشال تایمز، یکی از تحلیلگران بازار می‌گوید: عملیات ساخت خارج از سایت پیمانکار، پیشرفته‌ترین عملیات در بخش ساخت و ساز بریتانیا است و می‌تواند وجه تمایزی برای این غول ساخت‌و‌ساز باشد. این شرکت به تحلیلگران گفت انتظار دارد تا سال ۲۰۲۵ درآمد خود را به حدود ۳/ ۵ میلیارد دلار افزایش دهد.