مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت گفت: این افزایش سرمایه به منظور تامین بخشی از منابع مورد نیاز برای پروژه احداث واحد جداسازی C۳+ با ظرفیت ۱۶۵ هزار تن در سال، در دستور کار قرار گرفت.

امیرحسین بحرینی با اشاره به اینکه  با برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژه در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید تاکید کرد:  با آغاز تولید این واحد زنجیره ارزش محصولات تکمیل و به پایداری تولید در واحد الفین شرکت نیز کمک خواهد شد.همچنین سود خالص سالانه شرکت نیز بیش از ۱۰ میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه احداث واحد ۳۰۰ هزار تنی پلی‌اتیلن جدید در حال احداث، چشم‌انداز شرکت در افق ۱۴۰۳ را با تولید بالغ بر ۲.۳۵۰ هزار تن انواع محصولات، تحقق ۱۱۰ میلیون دلار سود بیشتر پیش‌بینی کرد.

مدیرعامل آریاساسول ادامه داد: آریاساسول در سال ۱۴۰۰ از منظر درآمد و همچنین سودآوری هم از نظر ارزی و هم ریالی، رکورد کل ادوار خود را خواهد شکست.

وی همچنین افزود: مجمع عمومی عادی سالانه ۱۴۰۱ را در پایان فروردین یا هفته اول اردیبهشت برگزار خواهیم کرد که برای شرکت‌های حوزه انرژی فعال در بازار سرمایه کشور قطعا رکورد محسوب خواهد شد و به سرعت به توزیع سود مصوب سهام اقدام می‌کنیم.