به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از یاهو فایننس، پروژه  The Eight که توسط شرکت توسعه تجاری اسکانسکا در ایالات‌متحده ساخته و اجرا می‌شود، یک برج اداری تجاری ۲۵ طبقه با مساحت ۵۴۱ هزار فوت مربع است که دارای فضاهای فروشگاهی، میدان عمومی ‌و بالکن‌های خارجی متعدد است و متعلق به این شرکت است. فناوری پنجره‌های هوشمند View  بخشی از مجموعه امکانات رفاهی متمرکز واحدهای استیجاری خواهد بود، که در بخش‌های مختلف این مجتمع از جمله در یک طبقه اختصاصی برای اسکان، یک مرکز ورزشی، قسمتی برای شارژ وسیله نقلیه برقی و دوچرخه الکتریکی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پنجره‌ها منظره‌ای پیوسته از دریاچه واشنگتن و مرکز شهر بلویو ارائه می‌کنند، در حالی که مصرف انرژی را در این مجتمع بزرگ آپارتمانی کاهش می‌دهند.

سیستم پنجره‌های هوشند ویو، از هوش مصنوعی برای تنظیم خودکار در پاسخ به شرایط بیرونی، کنترل گرما و تابش خیره‌کننده نور خورشید بهره می‌گیرند و ساختمان را بی‌نیاز از پرده می‌کنند. به ادعای سازنده این فناوری این پنجره‌ها به طور قابل توجهی سلامت و رفاه ساکنان ساختمان را بهبود می‌بخشند. یک مطالعه اخیر نشان داد افرادی که در اتاق‌هایی با پنجره‌های هوشمند View کار می‌کنند، ۵۰ درصد کمتر دچار سردردهای مزمن می‌شوند، هر شب ۳۷ دقیقه بیشتر می‌خوابند و در مقایسه با افرادی که در اتاق‌هایی با پنجره‌ها و کرکره‌های استاندارد کار می‌کنند، در تست‌های شناختی ۴۲درصد عملکرد بهتری دارند. این پنجره‌ها از هوش مصنوعی برای تنظیم خودکار نور خورشید استفاده می‌کند، دسترسی به نور طبیعی و نماهای بدون مانع را افزایش می‌دهد و در عین حال نیاز به پرده‌ها را از بین می‌برد و گرما و تابش نور را به حداقل می‌رساند. همچنین این نوآوری سلامت و بهره‌وری ساکنان ساختمان را بهبود می‌بخشد و همچنین مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

مورفی مک‌کالو، نایب رئیس و مدیر منطقه‌ای اسکانسکا، در این خصوص اظهار کرد: بخش بزرگ‌تری از دفتر ما در سیاتل در حال توسعه است و در بازار پس از کووید، بر ارائه امکانات و تجهیزات رفاهی و سلامت مشتریان خود تمرکز خواهیم کرد. سرمایه‌گذاری ما در فناوری پنجره‌های هوشمند تعهد اسکانسکا به نوآوری و افزایش پایداری محیط ساختمانی را تقویت می‌کند. شرکت‌های اسکانسکا و ویو یک رابطه مداوم و چند ساله را حفظ کرده‌اند که عمدتا بر اجرای پروژه‌های اداری از طریق اسکانسکا ایالات‌متحده به عنوان یک پیمانکار عمومی‌ خدمت می‌کنند. اسکانسکا بر ساخت‌و‌ساز ساختمان‌های متعددی که دارای پنجره‌های هوشمند ویو هستند، نظارت داشته است، از جمله دفتر مرکزی شرکت جهانی بیوتکنولوژی Regeneron در اسلیپی‌ هالو در شهر نیویورک. دکتر رائو مولپوری، مدیرعامل View، افزود: اسکانسکا مدت‌هاست که متوجه شده که ساختمان‌های آینده هوشمند، سالم و پایدار خواهند بود. پیکارد چیلتون به عنوان معمار اصلی مجتمع The Eight که در ژوئن ۲۰۲۱ شروع به کار کرد، در این پروژه فعالیت می‌کند.  

شرکت ویو پیشرو در فناوری‌های ساختمان هوشمند است که ویژگی‌های ساختمان‌ها را در جهت بهبود سلامت و تجربه انسان تغییر می‌دهد، مصرف انرژی و انتشار کربن را کاهش می‌دهد و ارزش افزوده برای صاحبان ساختمان ایجاد می‌کند. هر سیستم نصب شده View شامل یک پلتفرم ساختمان هوشمند متصل به فناوری ابری است که می‌تواند به راحتی برای بهبود پوشش سلولی داخلی، افزایش امنیت ساختمان و تجربه دلنشین ساکنان گسترش یابد. این شرکت در بیش از ۹۰ میلیون فوت مربع ساختمان از جمله دفاتر، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، امکانات آموزشی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های چند خانواری محصولات خود را نصب و طراحی کرده است. از طرف دیگر شرکت ویو ادعا می‌کند که پنجره‌های هوشمند، پاتوژن‌های داخل ساختمان از جمله MRSA را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. کارشناسان می‌گویند در نهایت روزی شیشه‌ها به طور کامل هوشمند می‌شوند و می‌توانند کاربردی همچون نمایشگر یک کامپیوتر داشته باشند، اما این موضوع تا ۱۰ سال آینده اتفاق نخواهد افتاد. اکنون نسل جدیدی از شیشه‌ها تولید شده‌اند که می‌توانند جایگزین سایه‌بان‌ها، کرکره‌ها و پرده‌ها شوند. شیشه‌های هوشمند خانه‌های مسکونی قیمتی دو برابر شیشه‌های معمولی خواهند داشت، اما هزینه‌های گرمایش و سرمایش خانه را کاهش می‌دهند و به همین دلیل خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهند بود.

اسکانسکا یکی از شرکت‌های توسعه و ساخت‌و‌ساز پیشرو در جهان است. عملیات اصلی اسکانسکا در ایالات‌متحده شامل توسعه املاک تجاری با تامین مالی شخصی، ساخت‌وساز ساختمان و زیرساخت‌های عمرانی است. همچنین این شرکت یک مبتکر پیشرو در صنعت ساخت‌و‌ساز هم در بخش ایمنی و هم در اجرای پروژه است و راه‌حل‌های رقابتی را برای فعالیت‌های سنتی و پیچیده ارائه می‌دهد که آینده پایدارتری را برای مشتریان و جوامع رقم می‌زند. واحد عملیات توسعه تجاری Skanska در ایالات‌متحده در مجموع ۲/ ۳ میلیارد دلار در پروژه‌های تجاری و چند مرحله‌ای سرمایه‌گذاری کرده است و بیش از ۱۰ میلیون فوت مربع توسعه پایدار و متمرکز بر جامعه را در بازارهای منتخب ایالات‌متحده ایجاد کرده است. در سال ۲۰۲۰، این شرکت از عملیات ساختمانی خود در ایالات‌متحده بالغ بر ۵/ ۶ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد. اسکانسکا در ایالات‌متحده در شهر نیویورک، دارای ۳۰ دفتر با ۷۶۰۰ کارمند در سراسر این کشور است. درآمد جهانی شرکت مادر اسکانسکا که دفتر مرکزی آن در استکهلم قرار دارد و در بورس اوراق بهادار استکهلم فهرست شده است، در سال ۲۰۲۰ حدود ۲/ ۱۷ میلیارد دلار بوده است.