به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از عرب نیوز، ایستگاه‌هایی که این خدمات در آنها ارائه می‌شوند شامل ایستگاه‌های خطوط ریلی شمال و شرقی عربستان هستند. مسافران قطار می‌توانند قبل از رسیدن به ایستگاه، یک سفر از طریق نرم‌افزار تلفن همراه کریم رزرو کنند تا آنها را به مقصد نهایی برساند. شرکت راه‌آهن عربستان سعودی، که با نام SAR نیز شناخته می‌شود، اخیرا اعلام کرده یک قرارداد همکاری با شرکت کریم امضا کرده تا پس از رسیدن مسافران به ایستگاه‌های خود، خدمات حمل‌ونقل اضافی به آنها ارائه دهند.

بر اساس بیانیه‌ای که روز چهارشنبه گذشته  توسط خبرگزاری عربستان سعودی منتشر شد، هدف از این همکاری این است که سفر مسافران را از ایستگاه‌های راه‌آهن به مقصد نهایی خود آسان‌تر کند. فاز اول این توافق شامل ایستگاه‌های خطوط ریلی شمالی در ریاض و قاسم و ایستگاه‌های خطوط شرقی در ریاض، دمام و حفوف می‌شود. فاز دوم این توافق‌نامه این خدمات را به ایستگاه‌های المجمعه، حیل، الجوف و قریات در خط راه‌آهن شمال و ابقیق در مسیر ریل شرقی برای مدت یک سال گسترش می‌دهد.

سرویس جدید حمل و نقل مسافر پلتفرم کریم به مشتریان SAR  این امکان را می‌دهد که به راحتی قبل از رسیدن به ایستگاه، سفری را به مقصد نهایی خود رزرو کنند. کریم که متعلق به اوبر است، مکان‌هایی را در ایستگاه‌ها برای ارائه خدمات جدید خود فراهم می‌کند و دارای علائم واضحی خواهند بود که مسافران را از روی سکوها به سمت آنها راهنمایی می‌کند. عبدالمجید الخثلان، مدیر کل عملیات بازرگانی SAR برای بخش مسافران، در این خصوص اظهار کرد این توافق‌نامه خدمات ارائه شده به مسافران ما را بهبود می‌بخشد، به آنها کمک می‌کند تا به موقع به مقصد نهایی خود برسند و بخش لجستیک ما را نیز تقویت می‌کند.

غیث الجهانی، مدیر کل کریم در عربستان سعودی، گفت: این همکاری نمونه‌ای از نقش این شرکت در حمایت از سیستم حمل و نقل و ارائه بهترین و آسان‌ترین راه‌حل‌ها برای مسافران در منطقه خاورمیانه است. وی افزود: این اتفاق نشان‌دهنده شیوه جدیدی از تفکر در خصوص بهترین روش‌های سفر و حمل و نقل است و به ایجاد یک تجربه منحصر به فرد کمک می‌کند که مسافران از آن بهره‌مند می‌شوند. به طور کلی ماموریت ما ساده‌سازی و بهبود زندگی مردم و ایجاد یک سازمان عالی است که الهام‌بخش باشد.