رضا جعفری، وجود نیروی متخصص و حرفه‌ای با توان فنی بالا، حضور کارکنان بسیجی و ایثارگر، زیرساخت‌های مناسب فنی و الکترونیکی و نیز خوشنامی برند بیمه دانا را از سایر ظرفیت‌های این شرکت عنوان و ابراز امیدواری کرد که در سایه افزایش تلاش‌های کارکنان شاغل در ستاد و صف و با تقویت روحیه کار‌محوری بتوانیم در صنعت بیمه منشأ اثرات خیر و پربرکتی باشیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های راهبردی جدید این شرکت به‌زودی با برگزاری جلسه‌ای تشریح و ابلاغ خواهد شد، تسریع در پرداخت خسارات و دیات را از اولویت‌های اصلی خود عنوان و تاکید کرد: برای هدایت این شرکت بزرگ، برنامه استراتژیک سه‌ساله‌ای در نظر گرفته شده که امید دارم با رعایت اصول سه‌گانه صداقت، امانت و شفافیت، بر مبنای اصول حاکمیت شرکتی، اتفاقات و رویدادهای مطلوبی را برای بیمه دانا رقم بزنیم.

جعفری در عین حال اجتناب از حاشیه‌سازی و تمرکز بر خرد جمعی و رعایت اخلاق حرفه‌ای را از جمله انتظارات خود از کارکنان این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد با افزایش روحیه کاری از این پس، شاهد برافراشته شدن پرچم بیمه دانا بر قله صنعت بیمه کشور باشیم.

در این مراسم  مدیرعامل سابق بیمه دانا به ارائه گزارشی از سال ۹۷ تا زمان حاضر پرداخت. کاردگر، در این گزارش، از افزایش شاخص‌های تولید حق بیمه طی سه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: طی این سال‌ها تلاش کردیم با کاهش پرتفوی در حوزه بیمه‌های درمان و شخص ثالث، به تدریج به سمت توسعه و رشد بیمه‌های زندگی حرکت کنیم.

در پایان مراسم، سید‌عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز خدمت صادقانه به مردم را رسالت وزارت اقتصاد دانست و خواستار انجام اقدامات بر مبنای قانون و مقررات، شفافیت و جوانگرایی در صنعت بیمه شد و اظهار کرد: یکی از اصول اساسی در صنعت بیمه، پرداخت خسارت به بیمه‌گذار و جلب رضایت اوست و ما هم انتظار داریم این روند قانونی با دقت، حساسیت و سرعت به پیش رفته تا رسالت اساسی شرکت‌های بیمه که ایفای تعهدات خود است، تجلی یابد. حسینی همچنین با اشاره به وضعیت اراضی علی‌آباد بیمه دانا، از مدیرعامل جدید خواست با افزایش شاخص‌های تولیدی و خدماتی و تقویت روحیه برنامه‌محوری، رویدادهای امیدوارکننده‌ای را برای بیمه دانا رقم زند.