مدیرعامل شرکت بازرگانی سامان‌اندیشان امرتات پس از امضای این تفاهم‌نامه گفت: در کنار فروش، بهبود خدمات و مشتری‌مداری، دغدغه اصلی مدیریت فروشگاه‌های هایپرمی است و ما قصد داریم با همکاری دانشگاه آن را توسعه دهیم.

علیرضا مصفا افزود: آموزش کاربردی مفاهیم علمی حوزه کسب و کار، در توانمندسازی و ایجاد بهره‌وری بیشتر  نیروی انسانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای موثر است.

معاون دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران نیز با استقبال از اهتمام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی به آموزش‌های کاربردی و آکادمیک گفت: این همکاری باعث می‌شود جدیدترین دستاوردهای علمی و کاربردی حوزه کسب و کار در اختیار پرسنل هایپرمی قرار بگیرد.

علی داوری افزود: ظرفیت‌های تحقیقاتی و علمی دانشگاه می‌تواند به طرح‌های تحقیقاتی، بازاریابی و حل مشکلات و چالش‌های پیش روی فروش و خدمات هایپرمی کمک کند.

در این مراسم منصور عالی‌پور، رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز تاکید کرد: هایپرمی از تحقیقات دانشگاهی و استارت‌آپ‌هایی که به توسعه فروش و موضوع مشتری‌مداری این شرکت کمک کند، حمایت خواهد کرد.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در حال حاضر ۲۶ فروشگاه فعال در کشور دارد که ۲ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. هایپرمی تا پایان سال جاری نیز دو فروشگاه بزرگ دیگر افتتاح خواهد کرد.