برای برند پارس برنامه تحول‌گرایانه ای داریم

در مراسم افتتاح خط تولید سری جدید تلویزیون هوشمند پارس مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین با اشاره به سابقه درخشان هلدینگ صنایع عمومی تامین و شرکت‌های تابعه آن گفت: می‌توانیم در برند پارس که یک محصول قدیمی و آشنا است با اجرای برنامه‌های تحول‌گرا و افزایش سطح کیفیت، ظاهر و تنوع محصولات سهم بازار خود را افزایش داده و محصولات آن را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

محسن محمدی با تاکید بر تنظیم سند اجرایی و توجیه اقتصادی برای پروژه‌های هلدینگ افزود: براساس خروجی این سند، امکان تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه برای سرمایه‌گذاران میسر خواهد شد.

مدیرعامل صنایع عمومی تامین بررسی چالش‌های کسب‌و‌کار در صنایع تابعه هلدینگ را امری ضروری خواند و اظهار کرد: با هم‌افزایی بیشتر شرکت‌های تولیدی با شرکت‌های تابعه شستا و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌خصوص در تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر همچون تلویزیون‌های هوشمند، می‌توان توسعه بازار و سودآوری را افزایش داد.

جهش فناوری در محصولات سری جدید پارس

سرپرست و عضو هیات‌مدیره شرکت پارس الکتریک با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تولید محصولات لوازم خانگی گفت: سری جدید محصولات پارس الکتریک با یک جهش بزرگ نسبت به سری قبل و ارائه کیفیت و خدمات کاملا متفاوت به بازار عرضه خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم به سبب کیفیت مناسب و فناوری‌های نوین، محصولات سری جدید با استقبال بیشتر مشتریان مواجه خواهد شد. حسن کمالو تاکید کرد: باید تلاش کنیم در راستای خلق ارزش برای مشتریان کوشا باشیم تا مشتریانی مشعوف و خشنودتر داشته باشیم؛ همچنین در خصوص نوآوری و همکاری مشترک با شرکت‌های صاحب فناوری داخلی و خارجی از مرحله تحقیق و توسعه و طراحی محصول تا ساخت و عرضه محصولات و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش باید ارتباطات موثرتری در بازار داشته باشیم. کمالو تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی عملیاتی محصولات جدید پارس «سری متا» از ابتدای سال جدید به بازار عرضه می‌شود و بنا داریم تا با تولید محصولات مکمل و جانبی سهم بالاتری از بازار صنایع لوازم خانگی را به برند پارس اختصاص دهیم.