در این جلسه سینا مومنی، مدیرعامل یکتا نت، عادل خالقی، بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره ایران‌سامانه و محمدمهدی دانا مدیر کسب و کار ایران‌سامانه حضور داشتند.

در ابتدای نشست خالقی، بنیان‌گذار و رئیس هیات مدیره شرکت ایران‌سامانه خاطرنشان کرد: ارائه خدمات جامع، دانش فنی، محصولات حرفه‌ای باکیفیت و تجربه ایران‌سامانه در زمینه طراحی و توسعه سامانه‌های تحت وب سبب شده تا فعالان حرفه‌ای عرصه رسانه دیجیتال و سایت‌های اطلاع‌رسانی سازمان‌ها و نهادهای معتبر کشور به همکاری با این شرکت بپردازند. طراحی سایت و پشتیبانی فنی بیش از ۷۰۰ سایت فعال کشور از سوی ایران‌سامانه صورت گرفته است.

خالقی، بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره شرکت ایران‌سامانه در ادامه ابراز کرد: شرکت ایران‌سامانه مجموعه‌ای از فرصت‌ها است که ظرفیت‌ها برای بلوغ شرکت در سال‌های مختلف متنوع بوده است. ایده‌ای که در راستای همکاری دو شرکت ایران‌سامانه و یکتانت مطرح بود، الهام‌بخش ارتقای ظرفیت‌ها و بهره‌وری بیشتر از فرصت‌ها برای هر دو شرکت بود که در عرصه ارائه خدمات قوی‌تر ظاهر شویم و از این جهت آینده شرکت روبه رشد خواهد بود. اکنون ۴۰ نیروی انسانی در ایران سامانه مشغول کار هستند و با شروع همکاری در تعداد این نیروها تغییری حاصل نخواهد شد.

محمدمهدی دانا مدیر کسب و کار ایران‌سامانه نیز در رابطه با وضعیت رقابتی ایران‌سامانه و همچنین خدمات فنی و زیرساختی و تاثیر همکاری با یکتانت در بهبود وضعیت فنی ایران‌سامانه توضیح داد و گفت: دلیل پایداری ایران‌سامانه طی ۱۶ سال گذشته تامین خدمات کافی برای مشتریان بوده است. شرکت ایمن سامانه سپهر (ایران‌سامانه) با فعالیت ۱۶ ساله در حوزه توسعه سامانه‌های تخصصی تحت وب و به طور خاص رسانه‌های خبری و خبرگزاری، با شمار قابل توجهی از سایت‌های اطلاع‌رسانی معتبر کشور همکاری دارد.

محمدمهدی دانا، مدیر کسب و کار شرکت ایران‌سامانه اضافه کرد: افق اصلی ما در کوتاه‌مدت تمرکز بر ارائه خدمات به مشتریان فعلی و پشتیبانی صد در صدی از آنها است و در تلاش هستیم که به تدریج دامنه فعالیت خود را گسترش دهیم و درآمدزایی ایجاد کنیم که این موضوع به کمک و همکاری دانش شرکت یکتانت محقق خواهد شد تا در پی افزایش بازدیدها از سایت‌ها کسب درآمد نیز حاصل شود.

در ادامه مطرح شد: یکتا نت توانسته با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین جهانی، هوش مصنوعی و روش‌های هوشمند تبلیغاتی محصولات و خدمات منحصربه‌فردی ارائه کند و تحولی گسترده در فضای دیجیتال مارکتینگ ایران ایجاد کند. یکتانت هم‌اکنون دارای چندین شرکت زیرمجموعه از جمله تریبون (پلتفرم رپرتاژآگهی)، نجوا (پلتفرم تبلیغات بازگشتی)، جریان (پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی)، ادیوری (تبلیغات درون‌اپلیکیشنی)، فرست ادز (تبلیغات در گوگل)، یک لینک (ابزار تجمیع لینک)، هارمونی (آژانس دیجیتال مارکتینگ) و نووا (آکادمی دیجیتال مارکتینگ) است.

مومنی، مدیرعامل یکتانت نیز یادآور شد: ما از چهار سال گذشته درصدد همکاری با شرکت ایران‌سامانه بودیم و از همان ابتدا شاهد فعالیت تیم قوی ایران‌سامانه نیز بودیم و در واقع دلیل اصلی تمایل همکاری ما با ایران‌سامانه تیم قوی و امنیت بالای زیرساخت‌های طراحی شده توسط این تیم بود و در واقع دلیل اصلی این همکاری تیمی بوده که سال‌ها تشکیل شده و زیرساخت‌های فنی را ایجاد کرده بودند. علاوه بر این موضوع مزایایی که از این همکاری برای یکتانت به‌وجود می‌آید نیز دلیل دیگری برای این همکاری است. همکاری بین دو شرکت یکتانت و ایران‌سامانه موجب شد که با ارزش‌گذاری ۱۸میلیارد تومانی چیزی حدود ۷۰درصد سهام شرکت ایران‌سامانه به صورت نقدی توسط شرکت یکتانت خریداری شود.

مومنی در پایان عنوان کرد: تا به امروز مدل‌های مختلف سرمایه‌گذاری را تجربه کرده‌ایم و اکنون ۲۱ مجموعه را به عنوان بیزنس لاین در کنار یکتانت داریم و چندین سرمایه‌گذاری صورت گرفته که مهم‌ترین آنها «نوین هاب» بوده است و در سال آینده نیز سرمایه‌گذاری‌های بیشتری صورت خواهد گرفت.

از جمله مهم‌ترین مزایای یکتانت می‌توان به نمایش تبلیغات در برترین وب‌سایت‌های ایرانی، دسترسی ماهانه به بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر، تنوع و گستردگی در سرویس‌های تبلیغاتی، اختیار ۱۰۰ درصدی تبلیغ‌کنندگان در تعیین قیمت کلیک و انتخاب رسانه، تجربه مدیریت هزاران کمپین تبلیغاتی موفق، بهره‌مندی از هوشمندترین الگوریتم‌های نمایش تبلیغات هدفمند، استفاده از به‌روزترین تکنولوژی تشخیص تقلب و همراهی قدم‌به‌قدم و مستمر با مشتری برای بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال اشاره کرد. هدف پیش روی یکتانت، تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران بوده و در این مسیر، روی شرکت‌های مختلفی از جمله نوین هاب (دستیار هوشمند مدیریت شبکه‌های اجتماعی) و کار دات آی آر (وب‌سایت اطلاع‌رسانی در حوزه خودرو) سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود، بخشی از سهام ایران‌سامانه را خریداری کرده و به مالکیت خود درآورده است.