همکاری بلند‌مدت

قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما، در سمینار رونمایی از محصولات جدید تولیدی در گروه صنعتی پاکشوما با برند کنوود گفت: در دنیای امروز ادغام برندها یک امر مرسوم است و این مهم در حال گسترش است.

حسین اسحقی با بیان این مطلب افزود: هر چند تحریم‌ها باعث بسته شدن درهای کشور به روی محصولات خارجی شد، اما برند پاکشوما توانست همکاری موثری با برندهای معتبر جهان از جمله کنوود داشته باشد و حالا محصولات با برند اروپایی کنوود در راه ایران است. قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما با اشاره به اینکه همکاری با پاکشوما همکاری بلندمدتی است، ادامه داد: در سال ۲۰۲۰ قرارداد همکاری با برند کنوود بسته شد و در فاز اول تولید کولرگازی ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ در دستور کار قرار گرفت. در فاز دوم تولید ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جاروبرقی کنوود نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی این محصولات نیز در کشور تولید خواهند شد.او با اشاره به اینکه شرکت پاکشوما اهداف بلندپروازانه‌ای دارد، گفت: نکته مهم اینجاست که برند کنوود، برندی معتبر در کلاس جهانی با محدوده قیمتی مناسبی است که بسیاری از افراد قدرت خرید آن را دارند.

وی خاطر‌نشان کرد: اهداف خوبی برای توسعه محصولات مشترک کنوود و پاکشوما برنامه‌ریزی شده است. هدف ما این است که محصولات با‌کیفیت را تولید و به دست مشتری برسانیم.

سبد محصولات افزایش می‌یابد

در این مراسم مدیر بازاریابی برند کنوود نیز اعلام کرد: کنوود یک برند جهانی موفق در عرصه تولید محصولات لوازم خانگی است اما در کنار این موفقیت، کنوود همواره به حفظ محیط زیست اهمیت ویژه‌ای نشان داده و سعی کرده محصولات خود را سازگار با محیط زیست تولید کند. رضا منجزی گفت: همان‌طور که برند کنوود به حفظ محیط زیست اهمیت داده، پاکشوما نیز به این مهم اهمیت خواهد داد، از همین رو در این محصولات خبری از دفترچه‌های راهنمای کاغذی نیست و دفترچه راهنمای محصولات به صورت کارت الکترونیکی و با کمک QR کد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. وی ادامه داد: همچنین به دلیل اهمیتی که برای حفظ محیط زیست قائل هستیم، تمامی ‌این کارت‌ها از کاغذهای بازیافتی خواهد بود. او تاکید کرد: برند کنوود با هدف حذف منابع طبیعی موفق شده است ۱۲ درصد کاهش پسماند، ۶۱ درصد کاهش مصرف آب در تولید و ۱۷ درصد کاهش مصرف منابع انرژی را محقق کند.

کسایی‌پور، مدیر برند کنوود نیز اعلام کرد: هر چند عمده فروش محصولات کنوود در اروپاست اما این برند درآمریکا، اقیانوسیه و خاورمیانه خواهان دارد و رشد فروش این محصول در منطقه خاورمیانه بسیار بالاست. کنوود قصد دارد چهار‌ هاب در منطقه تشکیل دهد که شامل کویت، قطر، امارات و ایران است و هم‌اکنون ایران به عنوان اولین ‌هاب در حال فعالیت است.

وی تاکید کرد: به زودی کالاهای جدیدی که برای مصرف‌کننده بسیار با اهمیت است در سبد محصولی ما قرار می‌گیرد.