مدیرعامل شرکت اترک بلوک با بیان مطلب فوق اظهار کرد: حل مشکلاتی نظیر زمان طولانی اجرا، عمر مفید کم یا هزینه زیاد اجرای ساختمان‌ها نیازمند ارائه راهکارهایی به منظور استفاده علمی از سیستم‌های ساختمانی نوین و مصالح ساختمانی به‌روز جهت کاهش وزن، کاهش زمان ساخت، دوام و استحکام بیشتر نهایتا به کاهش هزینه اجرا منجر شود.

از این بابت می‌توان به استفاده مکرر از فناوری و مصالح نوین در ساختمان‌ها در دراز مدت، بهینه‌سازی ساخت، افزایش تولید مسکن با کیفیت در کشور و در نهایت رسیدن به شرایط مطلوب اجرایی نیز اشاره کرد.

جمال رضایی ادامه داد: هدف از احداث این واحد تولیدی، ارتقا و گسترش فرهنگ استفاده از مصالح نوین در استان‌های شمالی کشور است. شرکت فرآورده‌های اترک بلوک تولیدکننده بلوک‌های عایق با استفاده از پوکه‌های معدنی پرلیت است. تمامی این بلوک‌ها زیر نظر کادر مجرب دانشگاهی و با ماشین‌آلات مدرن و اتوماتیک تولید شده است.

وی افزود: شرکت ما به نسبت سال گذشته توسعه بیشتری یافته و دریافت گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، تاثیر مثبتی در ارتقای این شرکت و میزان عملکرد ما داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر عملیات اجرایی دو پروژه عظیم را در استان گلستان آغاز کرده و امیدواریم حضور در این نمایشگاه بستری برای همکاری بیشتر ما با مجمع انبوه‌سازان استان شود.

رضایی در انتها در خصوص چشم‌انداز شرکت اترک بلوک گفت: چشم‌انداز ما در این شرکت صادرات محصولات است و تمام تلاش را در اجرای این عمل می‌کنیم.