به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌‌‌ای انتخاب الکترونیک، علی رسولیان در حاشیه بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: مقرر شده با همکاری این گروه واحدهای راکد لوازم خانگی در سطح کشور فعال شده و خطوط تولید آنها احیا شود. وی افزود: بازدید از کارخانه تولید محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در استان یکی از برنامه‌‌‌های این سفر یک‌روزه به اصفهان بود. معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران تصریح کرد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک اقدامات شاخص و ویژه‌‌‌ای در حوزه ارتقای سطح علمی صنعت و اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به جریان تولید در زنجیره ارزش داشته و توسعه عمق ساخت داخل و بومی‌‌‌سازی محصولات نیز یکی دیگر از اولویت‌‌‌های این واحد تولیدی بوده است.  رسولیان ادامه داد: اقدامات این گروه صنعتی در کاهش اثر عدم‌حضور برندهای خارجی محسوس بوده و طرح‌‌‌های توسعه‌‌‌ای مبتنی بر رشد تولید و ارتقای سطح کیفیت محصولات در انتخاب الکترونیک  تعریف شده است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز تحقیق و توسعه وابسته به این گروه صنعتی، اضافه کرد: برای تامین نیازهای کشور و دسترسی به پیشرفت‌های تکنولوژی در دنیا اقدامات خوبی در این شرکت انجام شده و قطعات جدیدتر بر اساس نیاز مشتریان در حال تولید است. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: طرح‌های توسعه خوبی در آینده نزدیک در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک عملیاتی شده و به مرحله بهره‌‌‌برداری می‌رسد که بنا داریم زمین و امکانات موردنیاز آنها را تامین کنیم. رسولیان افزود: یکی از اقدامات خوب انتخاب الکترونیک آن است که واحدهای راکد تولیدکننده لوازم خانگی که شهرک‌های صنعتی بودند را شناسایی کرده و خطوط تولید آنها را فعال می‌کند؛ مقرر شد که وزارت صمت هم واحدهایی غیرفعال را شناسایی کرده و به این گروه صنعتی، معرفی کند.

رسولیان افزود: در خطوط تولید محصولات برندهای وابسته به انتخاب الکترونیک، درج شناسه کالا روی محصولات آنها را مشاهده کردیم؛ این کار از اقدامات وزارت صمت و با تاکید آقای فاطمی‌امین است که می‌تواند مانع از احتکار و عرضه تولیدات غیراستاندارد شده و اقدام خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و افزایش کیفیت محصولات است.