جوادی درباره ایجاد یک شغل پایدار تصریح کرد: در اسلام، ثواب وام دادن، بیشتر از صدقه است. بنابراین سعی کنید روند اعطای تسهیلات را به سمت واحدهای تولیدی و کارآفرینی هدایت کنید، تا مردم بتوانند درباره ایجاد و توسعه واحدهای خود دغدغه‌ای نداشته باشند. مدیرعامل موسسه در ادامه بیان کرد: عملکرد حوزه‌ها و شعب در سه ماه دوم خوب بوده است، ولی تاپایان سال زمان مناسبی داریم.پس ضروری است با سختکوشی و جدیت، برنامه‌ها و اهداف تعیین شده تا پایان سال را محقق کنید. وی با اشاره به رقابت در بین بانک‌ها گفت: همه بانک‌ها، سرمایه‌های کشورعزیزمان هستند و ضمن احترام به تمامی بانک‌ها، با آنها رقابت سالم داریم و برای الگو شدن موسسه در جذب منابع و تخصیص منابع و کسب رتبه‌های برتر در سیستم بانکی می‌بایست  تکریم ارباب رجوع که ولی نعمت ما هستند سرلوحه اقدامات قرار گیرد؛ بدین منظور خدمات بانکی را در اسرع وقت و سریع ارائه کنید و برای آنها مشاوری مطمئن باشید.

وی اضافه کرد: در راستای تقویت اعتماد و تعامل با مشتریان، کوشا باشید و نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار داشته باشید. مردم به دنبال کرامت، احترام و برخورد خوب هستند لذا محیط شعبه را محیطی صمیمی، مفرح و برای مشتریان خاطره‌انگیز کنید.  این مدیرعامل ضمن تاکید بر آموزش کارکنان بیان کرد: دنیای کنونی دنیای انفجار اطلاعات است و این امر مسوولیت مدیریت آموزش را سنگین‌تر می‌کند و برای برنامه‌ریزی مدون در همه اموراعم از بانکداری، بازاریابی و تکریم ارباب رجوع اقدام کنید و سطح دانش همکاران را ارتقا دهید. در ادامه جلسه مروجی ضمن تاکید بر جذب منابع گفت: جذب منابع، توان تسهیلات‌دهی به مشتریان را افزایش می‌دهد. در این خصوص همکاران تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.

قائم مقام موسسه بیان کرد: در ارائه تسهیلات، بهداشت اعتباری را رعایت کنید و قانون را مد نظر قرار دهید تا تسهیلات ارائه شده به مطالبات نینجامد. حیدر‌زاده، عضو هیات‌مدیره موسسه نیز در این جلسه، ضمن تاکید بر رعایت مقررات و بخشنامه‌ها تصریح کرد: تسریع در ارائه خدمات باعث نشود که مقررات و قوانین را مدنظر قرار ندهید. وی گفت: روزانه روند منابع و مصارف را نظارت کنید تا مشکلی برای اعطای تسهیلات به مشتریان پیش نیاید. در ادامه، عملکرد مناطق و حوزه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود روند فعالیت آنها برای تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده ارائه شد.