به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری؛ علیرضا زمان‌‌‌پور ضمن تشکر از حضورشرکت پتروشیمی جم در نمایشگاه، این شرکت را یکی از شرکت‌های مهم، توانمند و سودآور هلدینگ صباانرژی دانست.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی با تاکید بر اینکه نهایت تلاش ما، حمایت از ظرفیت‌‌‌های بالقوه شرکت‌های زیرمجموعه جهت سودآوری و کمک به اقتصاد کشور است؛ گفت در حال حاضر دو پروژه PDH-PP و تولید ABS/ Rubber  در شرکت پادجم را در دستور کار داریم.

زمان‌‌‌پور گفت: با تخصیص زمینی به وسعت حدود ۴۵ هکتار و انجام اقدامات لازم جهت تامین منبع مالی یک میلیارد و ۲۰۰ یورویی، توانستیم عملیات اجرایی پروژه را پس از چند سال وقفه آغاز کنیم.

 وی افزود: این پروژه سالانه حدود ۶۰۰‌هزار تن پروپیلن و ۶۰۰‌هزار تن پلی پروپیلن تولید می‌کند که از محصولات بسیار سودآور پتروشیمی در کشور است.

 مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در ادامه به پروژه تولید ABS/ Rubber  در شرکت پادجم اشاره کرد و گفت: در نظر داریم به لطف خدا در سال‌جاری لاین ABS۵۰۰۰ را در مدار تولید بیاوریم و در سال آتی نیز دو لاین دیگر را راه‌‌‌اندازی کنیم. زمان‌‌‌پور در پایان گفت: تلاش داریم هم تولید و هم فروش در بازارهای داخلی و خارجی را در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صباانرژی بهینه‌‌‌سازی کنیم.