این صندوق از نوع صندوق‌های مختلط است که شامل سه نوع واحد ممتاز نوع اول و نوع دوم و واحد عادی است. براین اساس دارندگان واحد‌های ممتاز افرادی محسوب می‌شوند که سرمایه افراد دارای واحد‌های عادی را تضمین می‌کنند تا ریسک موجود کاهش یابد. به این ترتیب سرمایه‌گذاران واحد‌های عادی با توزیع ریسک توسط رکن تضمین با پرداخت کارمزد از مواجهه با ریسک از دست دادن سرمایه خود در امان خواهند ماند. میلاد فروغی مدیرعامل گروه مالی غدیر نیز دراین نشست با تاکید براینکه در سال‌های اخیر فضای فعالیت تامین سرمایه‌ها در کشور در حال توسعه بوده که این توسعه همواره با رقابت همراه شده است گفت: دراین راستا نوآوری و توسعه محصولات به یکی از مهم‌ترین راهبردها در شرکت تامین سرمایه دماوند تبدیل شده و ازسوی گروه مالی غدیر نیز مورد توجه قرارگرفته است.

به گفته وی، این امر سبب شده تا تامین سرمایه دماوند از لحاظ تنوع محصولات به‌ویژه محصولات درحوزه مدیریت دارایی پیشتاز باشد و ابزارهای متنوعی را وارد بازار کند. فروغی تداوم این روند را یکی ازاهداف گروه مالی غدیر و شرکت تامین سرمایه دماوند عنوان کرد و افزود: قطعا دراین مسیر گروه مالی غدیر حمایت‌های لازم را خواهد داشت و این اطمینان را داریم که در آینده این شرکت در بین تامین سرمایه‌ها جزو برترین‌ها از لحاظ دارایی تحت مدیریت و بحث تامین مالی باشد.

مدیرعامل گروه مالی غدیر براین باوراست که دماوند در حوزه تامین مالی توانسته بخش قابل‌توجهی از بار تامین مالی شرکت‌ها را به دوش بکشد و همواره خدمات رقابتی و مناسب را در کوتاه‌ترین زمان با هزینه مناسب به مشتریان ارائه دهد. فروغی در ادامه از افزایش سرمایه شرکت در ماه‌های آینده و تکمیل ترکیب ابزارهای دارایی خبر داد و افزود: سعی داریم بازدهی را برای مشتریان استمرار دهیم و باعث گسترش اعتماد و اطمینان در بین سرمایه‌گذاران شویم. وی همچنین به صندوق گارانتی اشاره کرد و افزود: صندوق گارانتی در راستای راهبرد توسعه محصول، در سبد محصولات شرکت تامین سرمایه دماوند قرار گرفته است که با توجه به ویژگی رقابتی که دارد، قطعا می‌تواند برای مشتریان خلق ارزش افزوده مناسب کند.