400 ورزشکار دختر و پسر در جشنواره «مهرعظام»

مراسم اختتامیه دومین جشنواره مهرعظام با حضور عباس ایروانی بنیان‌‌‌گذار و علی کفاشیان رئیس هیات مدیره این باشگاه و با حضور تمامی تیم‌‌‌های شرکت کننده برگزار شد.در روز پایانی جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام، مسابقات فینال و رده‌بندی جشنواره دختران برگزار شد که در پایان تیم گرگان با برتری مقابل شیراز (قهرمان دوره گذشته) در سکوی اول ایستاد و جام قهرمانی دومین دوره جشنواره را به خانه برد. در دیدار رده‌‌‌بندی هم کانون تبریز با یک گل مقابل بیرجند پیروز شد و به مقام سومی رسید.

مسابقات دختران در جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام با حضور ۱۴ کانون شیراز، زاهدان، بم، اسلامشهر، قزوین، خرمشهر، کردستان، بندرعباس، مشهد، رشت، تبریز، گرگان، بجنورد و بیرجند و حضور ۲۲۰ ورزشکار در رده سنی زیر ۱۴ سال برگزار شد.باشگاه مهرعظام از ابتدای سال ۱۴۰۰ و در راستای مسوولیت‌‌‌های اجتماعی گروه قطعات خودروی عظام راه‌اندازی شده و هدف اصلی آن ایجاد فرصت برابر برای کودکان و نوجوانان ایران به‌ویژه در نقاط کم برخوردار است تا بدون صرف هزینه، امکانات و آموزش ورزشی مناسب در اختیار داشته باشند و بتوانند استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.

این باشگاه با تحت پوشش قرار دادن حدود ۱۶‌هزار ورزشکار در ۲۳ استان کشور، در پنج رشته فوتبال، فوتسال، دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک فعالیت می‌‌‌کند. مهرعظام در شرایطی که تنها دو سال از فعالیت‌‌‌هایش گذشته، تا کانون ۶ بازیکن را به اردوی تیم‌‌‌های ملی در رده زیر ۱۷ سال فرستاده که سه نفر از آنها در مسابقات قهرمانی آسیا نیز شرکت کرده‌اند.

تیم فوتسال بانوان مهرعظام نیز به تازگی به سوپرلیگ صعود کرده و قرار است طی ماه‌‌‌های آینده در بالاترین سطح فوتسال ایران به میدان برود.

دومین جشنواره باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام که از ۳۱ مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه دختران آغاز شده، روز پنج‌شنبه ۹ شهریور پس از مراسم اختتامیه پسران به پایان می‌‌‌رسد.