پذیره‌‌نویسی صندوق طلوع بامداد مهرگان

به گزارش روابط عمومی شرکت سبدگردان مهرگان، این شرکت متعلق به گروه مالی مهرگان است که  در مدت کوتاه از آغاز فعالیت خود توانسته با بهره‌‌مندی از متخصصان حوزه بازار سرمایه و ساختاری سازمان‌یافته، جایگاهی مناسب در صنعت سبدگردانی کسب کند.

سبدگردان مهرگان با برنامه افزایش سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در حال ورود به جایگاه برترین شرکت‌‌های سبد‌گردان از منظر سرمایه ثبتی و با دارایی تحت مدیریت قریب به ۳۰۰۰۰ میلیارد ریالی در رتبه دهم از لحاظ منابع تحت مدیریت (AUM) در بین بیش از ۱۰۵ شرکت سبدگردان قرار گرفته است.

از ویژگی‌‌های بارز شرکت دارا بودن یکی از بزرگ‌‌ترین و معتبرترین صندوق‌‌های اختصاصی بازارگردانی با نام مهرگان است که با تحت پوشش قرار دادن ۲۴ نماد برتر بازار با ارزش دارایی بیش از ۱۸۰۰۰ میلیارد ریال و کسب بازدهی ۶۵ درصد در مدت یک‌سال دارای رتبه مناسبی در بین ۹۸ صندوق بازارگردان ایران بوده و این موضوع نشان از ظرفیت بالای شرکت در تخصصی‌ترین بخش بازار یعنی صندوق‌‌های بازارگردانی دارد.

شرکت سبدگردان مهرگان با اتخاذ سیاست مدیریت ریسک سرمایه‌‌گذاری، با جذب بیش از ۱۰۰۰۰میلیارد ریال منابع در قالب سبدهای اختصاصی (PRX) رضایت سرمایه‌‌گذاران و ذی‌‌نفعان خود را به دنبال داشته و توسعه خدمات خود در این بخش را به عنوان یکی از برنامه‌‌های راهبردی دنبال می‌‌کند.

با توجه به برنامه افزایش سرمایه، شرکت سبدگردان مهرگان با دستیابی به نسبت کفایت سرمایه بالا از لحاظ شاخص پایداری و ضریب اطمینان‌بخشی به سرمایه‌‌گذاران در زمره معتبرترین سبدگردان‌‌های فعال در بازار قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نیز این شرکت در تازه‌ترین اقدام، پذیره‌‌نویسی صندوق سرمایه‌‌گذاری در سهام تحت عنوان طلوع بامداد مهرگان را در دست اجرا دارد که سرمایه‌‌گذاران علاقه‌‌مند می‌‌توانند با شروع پذیره‌‌نویسی از تاریخ ۱۴ تا۲۲ آبان ماه، در یک سرمایه‌‌گذاری هدفمند و آتیه‌‌دار مشارکت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی شرکت سبدگردان مهرگان در www.mehregan-portfolio.ir  مراجعه فرمایید.