مناقصه خرید ۷۰‌هزار کارت‌‌‌خوان شرکت به‌‌‌پرداخت ملت، ۱۹شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد و پس از دریافت پیشنهادهای تامین‌‌‌کنندگان مختلف توسط شرکت به‌‌‌پرداخت ملت، شرکت توسن‌‌‌تکنو به‌‌‌عنوان برنده این مناقصه معرفی شد. براساس این قرارداد، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO D۲۳۰ برای ورود به بازار پذیرندگان شرکت به‌‌‌پرداخت ملت تولید و عرضه خواهد شد. پایانه پرداخت الکترونیک سیار TECHNO D۲۳۰ می‌‌‌تواند ضمن اتصال به پلتفرم TECHSTORE، سیستم‌‌‌عامل و نرم‌‌‌افزارهای خود را با سرعت و سهولت به‌‌‌روزرسانی کرده و در نتیجه کاربر نهایی کارت‌‌‌خوان همواره از به‌‌‌روزترین نرم‌‌‌افزارها و سیستم‌‌‌عامل‌‌‌ها بهره‌‌‌مند شود. با استفاده از امکان ردیابی این پایانه از طریق GPS تعبیه‌‌‌شده در آن، شرکت‌های فراهم‌‌‌کننده خدمات پرداخت، دارندگان این پایانه و صاحبان کسب‌وکارها می‌‌‌توانند موقعیت این کارت‌‌‌خوان سیار و افراد حامل آن را در هر لحظه ردیابی کنند و براساس نیازهای کسب‌وکاری خود، از این قابلیت جذاب بهره‌‌‌مند شوند.

این کارت‌‌‌خوان سیار می‌‌‌تواند با بهره‌‌‌گیری از باتری قدرتمند ۳۴۰۰میلی‌‌‌آمپرساعت، تنها با یک‌بار شارژ به‌‌‌مدت ۲۴ساعت فعال بوده و از شارژ مجدد روزانه بی‌‌‌نیاز شود. این پایانه قادر است تنها با یک‌بار شارژ، بیش از ۱۵۰۰تراکنش پرداخت الکترونیک را انجام دهد.

براساس این گزارش، شرکت سهامی‌عام «توسعه فن‌‌‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌‌‌تکنو» و نماد «فن‌‌‌افزار»، در حوزه‌‌‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌‌‌های بانکی مانی‌‌‌تک، خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌‌‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌‌‌بنیان پایانه‌‌‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌‌‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶بانک و ۲۰شرکت ارائه‌‌‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.