به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی، ساختمان جدید شعبه سرپرستی استان کردستان بیمه رازی روز۲۷ آبان‌ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار توسط علی استاد‌هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی و علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی با حضور بزرگان صنعت بیمه به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که هیات عامل بیمه رازی نیز حضور داشتند، استادهاشمی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید شعبه سرپرستی استان کردستان بیمه رازی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات مرتبط با ساخت و ساز، پوشش بیمه‌ای ساخت و ساز است که در همکاری جدید بیمه مرکزی و بانک مسکن مقرر شد، مشتریان بانک مسکن در جریان دریافت خدمات، بیمه پوشش‌های ساخت و ساز و حوادث مرتبط با ساختمان را دریافت کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: خرید پوشش‌های بیمه‌ای از ضرر و زیان‌های میلیاردی جلوگیری خواهد کرد و این موضوع از ورود آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی به خانواده و جامعه جلوگیری خواهد کرد.

همچنین علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: شرکت بیمه رازی در سال‌های اخیر طرح پرهیب را که تلفیقی از پوشش‌های مسوولیت و مهندسی است رونمایی و به جامعه هدف که سازندگان ساختمان است، معرفی کرده است.

او طرح پرهیب را طرحی نو و تاثیرگذار دانست و گفت: طرح پرهیب به صورت آزمایشی در سال‌های انتهایی دهه ۹۰ اجرایی شد و به دیگر استان‌های کشور تسری یافته است.

براساس این گزارش، ساختمان جدید شعبه سرپرستی استان کردستان بیمه رازی در مساحتی بالغ بر ۱۷۶ متر مربع  در یکی از مناطق اصلی داد و ستد و کسب‌وکار شهر سنندج به بهره‌برداری رسیده و این در حالی است که شرکت بیمه رازی با توجه به پنج چرخش استراتژیک خود توجه ویژه‌ای به شعبه و نماینده‌محوری دارد و در کنار آن بازاریابی هجومی از طریق شعب و نمایندگان را با جدیت پیگیری می‌کند.