پرداخت بیش از 122‌هزار فقره وام فرزندآوری در بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای تحقق اهداف دولت و اسناد بالادستی اعطای تسهیلات فرزندآوری را به خانواده‌ها و متقاضیان واجد شرایط به جد دنبال می‌کند و در این راستا طی ۸ماه امسال با عزمی راسخ نتایج خوب و مطلوبی را به جا گذاشته است. براین اساس این بانک از ابتدای سال تا پایان آبان ماه در مجموع به ارزش ۷۶‌هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال به متقاضیان و خانواده‌های واجد شرایط پرداخت کرده است.

مبلغ پرداختی وام فرزندآوری توسط بانک ملی ایران طی ۸ ماه امسال با توجه به سهمیه ماهانه، ۱۲۶‌درصد رشد را نشان می‌دهد که این ‌درصد رشد بسیار بیشتر از ‌درصد سهمیه ابلاغی است. افزون بر این آمار و ارقام‌ها نشان می‌دهد، پرداخت وام فرزندآوری توسط بانک ملی ایران به واجدین شرایط طی ۸ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳۰‌درصد افزایش داشته است. بر این اساس، شعب بانک ملی ایران نسبت به تعداد فقره تسهیلات اعطایی در مجموع از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه، به طور متوسط بیش از ۵۱۲ فقره وام قرض‌‌‌الحسنه فرزندآوری در هر روز به خانواده‌های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است، با پرداخت‌‌‌های انجام‌شده، اکنون ۴۲‌هزار و ۳۰۰ نفر در صف دریافت این وام قرار دارند.  والدین فرزندان متولد فروردین ماه ١٤٠٠ به بعد حداکثر تا دوسال پس از تاریخ تولد آنها می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ve.cbi.ir و ثبت‌‌‌نام در سامانه بانک مرکزی برای دریافت این وام اقدام کنند.  وام قرض‌‌‌الحسنه فرزندآوری با نرخ حداکثر کارمزد ٤‌درصد به صورت سالانه صرفا برای فرزندان متولد شده در داخل ایران و تنها یک‌بار به ازای هر فرزند بدون الزام به سپرده‌‌‌گذاری پرداخت می‌شود.