هادی بلاغی با بیان اینکه در ۱۱ ماه مدیریت خود از هیچ تلاشی برای اعتلا و ارتقای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان فروگذار نکرده‌‌ام، اظهار کرد: روزی که سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان را تحویل گرفتم با انبوهی از مشکلات و بدهی‌‌های بسیار سنگین رو‌به‌رو شدم.

وی گفت: دو ماه پایانی سال ۱۴۰۰ مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به بنده سپرده شد که بدترین زمان وضعیت اقتصادی شهرداری به دلیل وصول مطالبات پیمانکاران و بدهی‌‌ها در پایان سال است.

بلاغی خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه با حمایت‌‌های شهردار و تلاش‌‌های تک‌‌تک همکارانم در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان موفق شدیم بخش سنگینی از این بدهی‌‌ها را پرداخت کنیم. بلاغی در ادامه با اشاره به حواشی پیرامون حذف گردشگری از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: بزرگ‌ترین رویداد گردشگری در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در دوران مدیریت بنده در بحث مثلث گردشگری برگزار شد. همچنین برنامه‌های متعددی نظیر تور همدان‌‌گردی را برای نخستین‌بار برگزار کردیم و ستاد ساماندهی تسهیلات نوروز ۱۴۰۱ بسیار باقدرت از دوران اخیر فعالیت کرد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده در بحث ورزشی در این سازمان اظهار کرد: در حالی که ورزش همدان در عمل با نابودی تیم‌‌های کشتی، والیبال، فوتسال، هندبال و بسیاری از رشته‌های دیگر در هیچ رشته‌‌ای در سطح حرفه‌‌ای تیمی نمی‌کند، امروز تیم فوتبال شهرداری همدان با حمایت مدیریت شهری در سطح لیگ دسته اول فوتبال کشور برای ورزش و فوتبال همدان آبروداری می‌کند.

بلاغی خاطرنشان کرد: اگر ذره‌‌ای حمایت‌‌ها از تیم فوتبال شهرداری همدان بیشتر شود شک نکنید این تیم به راحتی ظرفیت حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد.