وی با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در بوستان‌‌‌ها از جمله بوستان جنگلی سرخه حصار گفت: ایجاد محیطی ایمن در بوستان‌‌‌های منطقه یکی از مهم‌ترین اولویت‌‌‌هاست و این مهم با همکاری و تلاش شبانه‌‌‌روزی نیروهای یگان حفاظت منطقه ۱۳ و همراهی سایر نیروها از جمله نیروی پلیس در راستای آرامش شهروندان محقق می‌شود.

وی با اشاره به تعامل انجام شده با فرماندهی یگان‌‌‌های ویژه فراجا از اواسط آبان به منظور استقرار نیروهای آن فرماندهی و عوامل یگان حفاظت در بوستان سرخه حصار، افزود: در این طرح، ماموران پلیس اعم از پیاده و موتوری ضمن گشت‌ زنی در پارک‌‌‌ و حاشیه بزرگراه شهید یاسینی با هرگونه عامل ناامنی برای خانواده‌‌‌ها و شهروندان برخورد می‌کنند. شهردار منطقه ۱۳ همچنین به اجرای مستمر طرح جمع‌‌‌آوری افراد کارتن‌خواب، بی‌خانمان‌‌‌ها، معتادان متجاهر و... اشاره و اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی منطقه، گشت‌‌‌ها به طور مستمر انجام وظیفه کرده و در صورت مشاهده، افراد مذکور توسط واحد گشت سازمان خدمات اجتماعی به مراجع ذی‌صلاح معرفی و منتقل می‌‌‌شوند.

علی‌احمدی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه با همکاری پلیس در این طرح تلاش می‌کند حداکثر امنیت را برای حضور خانواده‌‌‌ها در همه ایام به‌ویژه ساعات پایانی شب در تفرجگاه‌‌‌ها به‌خصوص بوستان‌‌‌های بزرگ تامین کند.