به منظور کاهش زمان سوخت‌گیری خودروهای دوگانه‌سوز و فعال‌سازی نازل‌های از کار افتاده، تعمیرات اساسی در ۴۵ جایگاه سی‌ان‌جی غیرخصوصی کشور آغاز شد. به گزارش موج، یکی از مشکلات اساسی پیش روی جایگاه‌های سی‌ان‌جی عدم انجام تعمیرات دوره‌ای و اساسی سالانه بوده که موجب از کار افتادن تعدادی از نازل‌ها و در نهایت کاهش ظرفیت فعالیت برخی از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در کشور شده است.

هدف اصلی از آغاز عملیات تعمیرات اساسی در جایگاه‌های سی‌ان‌جی افزایش بازدهی و ظرفیت فعالیت این جایگاه‌ها با راه‌اندازی نازل‌های از کار افتاده بوده که با به پایان رسیدن آن و فعالیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی با ظرفیت کامل امکان ارائه خدمات گازرسانی مطلوب‌تر به خودروهای دوگانه‌سوز در ظرف مدت زمان کمتری فراهم خواهد شد.

بر این اساس شرکت گاز خودرو برای فعال‌سازی نازل‌های غیرفعال در جایگاه‌های سی‌ان‌جی با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکاران، تعمیرات اساسی سالانه در ۴۵ جایگاه سی‌ان‌جی کشور را آغاز کرده است.

به گزارش شرکت گاز خودروی ایران هم‌اکنون حدود ۲۰۰ نازل از کار افتاده (وجود یک نازل غیرفعال به ازای هر ۶/۲جایگاه) در کشور وجود دارد که با تکمیل این عملیات زمان سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌های سی‌ان‌جی کشور کمتر خواهد شد.