از هفته گذشته تاکنون، انجمن صنایع نساجی ایران و یک تولیدکننده رنگ‌های نساجی مطالبی را در دفاع و رد نرخ جدید تعرفه واردات رنگ‌های این صنعت در این روزنامه به چاپ رسانده‌اند. به طوری که روزنامه دنیای اقتصاد به دفعات تریبونی را در اختیار طرفین قرار داد. با این حال این جریان همچنان ادامه دارد. گروه صنعت و معدن دنیای اقتصاد ضمن ادای احترام به طرفین این بحث، واپسین پاسخ را که از طرف انجمن صنایع نساجی ارسال شده، به چاپ می‌رساند: احتراما در پاسخ به توضیحات شرکت الوان ثابت که در شماره ۱۵۷۹ روز یکشنبه ۶/۵/۸۷ آن روزنامه درج شده، خواهشمند است دستور فرمایید موارد زیر درج گردد:

۱ - به‌رغم ادعای شرکت الوان ثابت، نامه مذکور در بند پنج یادداشت ایشان، تاکنون به دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران نرسیده است.

۲ -در نشست روز یکشنبه مورخ ۶/۵/۸۷ هیات‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران که با حضور جمعی از مصرف‌کنندگان رنگ‌های نساجی و مدیرعامل محترم شرکت الوان ثابت (به عنوان یکی از اعضای انجمن) همراه با متخصصین فنی، تولید و‌ آزمایشگاهی آن واحد صنعتی تشکیل شد، پس از بحث و بررسی‌های کارشناسی، مقرر گردید جهت اتخاذ تصمیم نهایی در مورد میزان تعرفه واردات رنگ، ادامه نشست مذکور در هفته آینده با حضور شرکت‌کنندگان فوق و همچنین مدیران کل و کارشناسان ذیربط وزارت صنایع و معادن در محل آن وزارتخانه برگزار و نتیجه نهایی به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.