در اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که ۱۸ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در کیش برگزار خواهد شد بیش از ۱۷۰ طرح تجاری، ایده، مطالعات امکان‌سنجی، ایده‌های مطالعات استانی و ... از تمام واحدهای صنعت نفت به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند ارائه خواهد شد. نازیلا عاکفیان مدیرکل کارآفرینی و اشتغال وزارت نفت، با بیان این مطلب افزود: طی ایام برگزاری این نمایشگاه غرفه صنعت نفت که متشکل از شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و اداره کل کارآفرینی و اشتغال وزارت نفت خواهد بود آماده پاسخگویی و برقراری ارتباط موثر با علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش هستند.

وی با اشاره به هدف حضور این اداره در این نمایشگاه تصریح کرد: امروزه کارآفرینی را به عنوان یکی از ابزارهای توسعه محسوب می‌کنند، چرا که وجود انسان‌های کارآفرین موجب ایجاد بستر موفقیت‌ها می‌شود و در این ارتباط وظیفه سازمان‌های پویا کشف و پرورش افراد خلاق و کارآفرین است.

در این راستا اداره کل کارآفرینی و اشتغال وزارت نفت با جمع آوری اطلاعات تمام طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و با هدف ارائه اطلاعات مذکور به علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و برقراری ارتباط و تعامل پویا و سازنده با آنها در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت خواهد کرد.