مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اجرای ۴۰ نقاشی جدید در طرح استقبال از بهار و اجرای نقاشی‌های سه بعدی بر زمین شهر تهران در تابستان سال آینده خبر داد. سیدجواد شوشتری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد نقاشی‌های دیواری پایتخت و قول‌های این سازمان برای تغییر در این نمادهای هنری شهری برای عید نوروز توضیح داد: نقاشی‌های دیواری شهر تهران تنها به خاطر نوروز و عید عوض نخواهند شد.

وی افزود: ما یک آسیب‌شناسی جدی و کارشناسانه درباره نقاشی‌های دیواری شهر تهران انجام داده‌ایم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم ۲۵۰ نقاشی که از قدیم بر روی دیوارهای شهر بوده‌اند باید ترمیم، تعوض یا کلا پاک شوند.

این مدیر فرهنگی از اجرای ۴۰ طرح جدید بر روی دیوارهای تهران خبر داد و بیان کرد: در حال کار بر روی ۴۰ نقاشی جدید در تهران هستیم که این ۴۰ اثر جدید همگی در مناطق جنوبی شهر تهران و تحت لوای طرح استقبال از بهار خواهد بود.

مدیر سازمان زیباسازی شهر تهران در مورد نقاشی‌های سه‌بعدی نیز گفت: اتفاقا برای عید در نظر داریم که در پارک‌های تهران از استیکرهای نقاشی سه بعدی استفاده کنیم، ولی این فصل برای کشیدن نقاشی روی زمین مناسب نیست.

شوشتری در پایان قول داد که در تابستان و در مناطقی از تهران و بر روی زمین تعدادی نقاشی سه‌بعدی نقش خواهد بست.