شبکه یک: برنامه تحویل سال ۹۸ شبکه یک که از شنبه با اجرای علی ضیا پخش آن شروع شده تا فردا شب ادامه خواهد داشت. در این برنامه که در گروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده جمعی از هنرمندان، خوانندگان و چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون دعوت شده‌اند تا در کنار هم مراسم تحویل سال ۹۸ را اجرا کنند. مردمی‌ترین چهره سال هم که با رای مردم انتخاب شده است در این برنامه معرفی خواهد شد. پخش این برنامه امشب ۲۲:۱۵ خواهد بود و فردا چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش، روی آنتن می‌رود؛ بار اول از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و بار دیگر از ساعت ۲۳ تا دقایقی پس از تحویل سال.

شبکه دو: «پل فروردین» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما است که امشب از ساعت ۲۳:۳۰ و فردا ۲۹ اسفند از ساعت ۱۹ تا ۳ بامداد با تدارک بخش‌هایی متنوع و مفرح به بینندگان تقدیم می‌شود. گلچین این برنامه نیز در فواصل برنامه‌های نوروزی بازپخش خواهد شد. همچنین «پل فروردین» از پنج‌شنبه اول تا جمعه ۱۶ فروردین ساعت ۲۳ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار دارد. این مستند ترکیبی در هر قسمت با یک چهره مطرح فرهنگی، هنری و ورزشی همراه می‌شود و با او به یکی از روستاهای جذاب و زیبای ایران سفر می‌کند. سپس مهمان در برنامه حاضر شده و مجری با وی درباره این مستند، روستاهای ایران و جاذبه‌های گردشگری آن گفت‌وگو خواهد کرد.

 شبکه سوم: شبکه سه همانند سال‌های قبل تغییری در مجری نداده و مانند سال‌های پیش احسان علیخانی اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال را بر عهده دارد. در ویژه برنامه تحویل سال این شبکه که امشب و فردا شب روی آنتن می‌رود ده‌ها چهره مطرح از حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و همچنین نخبگان جوان کشور حضور خواهند داشت. این برنامه فردا شب از ساعت ۲۰ پخش خود را آغاز می‌کند.

شبکه چهار: «همیشه بهار» عنوان ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه چهار سیما است که با اجرای امیرحسین مدرس راهی آنتن می‌شود. این برنامه از ساعت ۲۱ فردا شب تا ۲ بامداد اول فروردین با چهره‌های شاخص فرهنگی مهمان لحظات تحویل سال خانه‌های ایرانیان خواهد شد. در این برنامه علاوه بر گفت‌وگوی مدرس با اهالی ادب و فرهنگ، تله تئاتر‌های کوتاه طنز، گزارش‌های شاعرانه مردمی، همه چیز درباره نوروز و پیشینه آن، موسیقی اقوام و نواحی، گفت‌وگوی‌های کوتاه با مفاخر ادبی و هنری پخش می‌شود.

شبکه پنج: «بهار جان» باعنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما است که با اجرای حمید گودرزی و آیتم‌های متنوع به استقبال نوروز ۹۸ می‌رود. این ویژه برنامه با دو مجری از امشب از ساعت ۲۲ و فردا از ساعت۱۶ روی آنتن می‌رود. دعوت از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، هنری و اجرای کنسرت زنده از بخش‌های این برنامه است. دعوت از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی و هنری، اجرای کنسرت زنده، گزارش سفرنامه مشهد مقدس، نجف و ارتباط زنده و مستقیم با کربلای معلی از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است. تیتراژ این برنامه با صدای محسن چاوشی پخش خواهد شد.