انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر برنده جایزه بهترین انیمیشن سینمایی از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان سن‌دیگو ۲۰۱۹ شد. در این انیمیشن که با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش و کاوه آهنگر می‌پردازد، بازیگرانی چون پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، بیتا فرهی، اشکان خطیبی، اکبر زنجان‌پور، باران کوثری و حسن پورشیرازی به‌عنوان صداپیشه‌ همکاری کرده‌اند. تینا پاکروان از کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینما در این پروژه انتخاب بازیگر را برعهده داشته و آهنگسازی این انیمیشن را کریستف رضاعی انجام داده است. 

به زودی بهنام تشکر همراه با مسابقه «مافیا» به آنتن شبکه سلامت سیما می‌آید. این مسابقه با هدف افزایش قوه تشخیص و با شرکت ۱۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله نخست از شبکه سلامت سیما پخش خواهد شد. این شرکت‌کنندگان از میان بیش از ۴۰۰متقاضی و با آرای هیات داوران در بازی‌های مقدماتی انتخاب و در ۵ مرحله به رقابت پرداختند. «مافیا» مسابقه‌ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی دارد به شناسایی افراد دیگر بپردازد. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه‌سازی می‌شود. در این مسابقه افراد به‌صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رای دهند.

 چهاردهمین دوره‌ جایزه‌ کتاب سال شعر به انتخاب «خبرنگاران» برگزار می‌شود. دبیرخانه‌ این دوره از جایزه‌ کتاب سال شعر خبرنگاران نیز با دبیری علیرضا بهرامی، از شاعران و ناشرانی که در سال ۱۳۹۷ مجموعه شعر منتشر کرده‌اند، دعوت کرده است تا با توجه به این شرایط، در بخش کتاب سال جایزه شرکت کنند: کتاب در سال ۱۳۹۷ منتشر و در شناسنامه‌ آن درج شده باشد، چاپ اول و به زبان فارسی در ایران به چاپ رسیده باشد و برگزیده‌ اشعار یا مجموعه‌ گروهی نباشد. علاقه‌مندان به شرکت در این بخش، باید چهار نسخه از اثر خود را تا تاریخ ۱۵ مهر‌ماه ۱۳۹۸ به نشانی تهران، صندوق پستی ۱۸۷ - ۱۳۳۵۵، دبیرخانه‌ جایزه‌ کتاب سال شعر خبرنگاران بفرستند.