نمایشگاه «شریعتی؛ پوشه دوم» با نمایش آثار ۲۴ هنرمند از روز جمعه پنجم مهر در دو گالری آریا و دیلمان به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه دومین پروژه از مجموعه سه‌گانه شهری‌ پس از خیابان ولیعصر است و روایت عکاسان از خیابان شریعتی تهران را به تصویر کشیده است. این نمایشگاه تا ۲۶ مهر برپاست.

  نمایش «به هوای پاک پرید» در قالب سومین رپرتوار عصر تجربه با بازی نیما شکیبایی، علی عرفانی و امیرحسین بریمانی از ۷ تا ۱۹مهر در قالب سومین رپرتوار «عصر تجربه» هر روز ساعت ۲۰ در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

 مراسم ختم مسعود عربشاهی هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز که ۲۵شهریور بر اثر سکته قلبی در بیمارستان عرفان درگذشت، چهارشنبه سوم مهر ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در مسجدالرضا واقع در میدان نیلوفر برگزار می‌شود. همچنین مراسم ختم صادق توکلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز فردا چهار مهر از ساعت ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مسجد الرسول(ص) برگزار می‌شود.

 مراسم چهارمین و پنجمین دوره‌ اهدای جایزه‌ دکتر داوری سه‌شنبه‌ هفته آینده ساعت ۱۶:۳۰ و با حضور هیات داوران و اصحاب فرهنگ و اندیشه در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست) برگزار می‌شود.