مهرزاد خلیلیان، رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: «فکر می‌کردیم که بتوانیم برای هفته اول اردیبهشت اجازه شروع تمرینات تیم‌های فوتبال را صادر کنیم اما با شرایط پیش آمده، وزارت بهداشت مجوز صادر نکرد بنابراین بازی‌ها در خردادماه آغاز خواهد شد.» این مسوول هشدارداد جریمه تیم‌هایی که در این روزها تمرین کنند لغو مجوز حرفه‌ای خواهد بود.

   داتو ویندرسورجان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: «بهترین زمان برای برگزاری مسابقات به تعویق افتاده لیگ قهرمانان آسیا ماه‌های آگوست و سپتامبر (مرداد و شهریور) است.»

   سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس ۲ هزار بسته مواد غذایی، بهداشتی، ماسک و دستکش به ارزش یک میلیارد تومان به نیازمندان شهرستان بندرانزلی اهدا کرد.

   نشریه معتبر فورفورتو در گزارشی به ۱۰ گلزن برتر ملی فوتبال جهان پرداخت و از علی دایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به‌دلیل به ثمر رساندن ۱۰۹ گل ملی تمجید کرد.

   رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که در ماه‌های گذشته با فدراسیون فوتبال بر سر بحث «غیرقانونی بودن» رئیس هیات فوتبال استان تهران چالش داشته است، گفت: «باید از مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال جلوگیری شود. ما نیازمند برگزاری سالم انتخابات هستیم.»

   شش عضو مدیریت باشگاه بارسلونا از سمت خود استعفا کردند. آنها درخواست داده‌اند که در سریع‌ترین زمان ممکن انتخابات باشگاه برای تعیین مدیرعامل جدید برگزار شود. این در حالی است که شایعاتی در مورد جدایی لیونل مسی از این تیم نیز منتشرشده است.

   جبار قوچان‌نژاد، کارشناس والیبال کشورمان درباره فسخ قرارداد با کولاکوویچ گفت: «فسخ قرارداد به نفع والیبال ایران است. امیدوارم یک مربی مطرح خارجی برای تیم ملی انتخاب شود.»

   یک رسانه ایتالیایی در مورد خبر پیوستن سردار آزمون به ناپولی تاکید کرد مشکل این انتقال، نداشتن پاسپورت اروپایی آزمون است