هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم به انتشار برخی اسناد مالی دارد تا هواداران خود را در جریان پشت پرده قراردادهایی که از زمان مدیریت قبلی ابهام دارند قرار دهد.

 علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی برایتون درگفت‌وگو با یک رسانه انگلیسی در مورد سرمربی جدید تیم ملی کشورمان گفت: «آقای اسکوچیچ سال‌ها درفوتبال ایران بوده است و فرهنگ ما را می‌شناسد و تجربه خوبی دارد و به نظرم همه اکنون باید او را حمایت کنیم.»

 مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص احتمال انتقال سردارآزمون به ناپولی گفت: «آزمون ۲۳ سال دارد و می‌تواند در زندگی فوتبالی‌اش پیشرفت زیادی کند. او بازیکن مستعدی است و می‌تواند در فوتبال ایتالیا نیز موفق باشد.»

 مزدک میرزایی گزارشگر سابق صداوسیما که مدتی است به انگلستان مهاجرت کرده در مصاحبه لایو اینستاگرامی از دلایل رفتنش از تلویزیون و ایران گفت: «اگر می‌خواهید دلایل رفتنم را بدانید، همان دلایلی است که رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه‌شان گفتند.» پیش از این جاودانی و خیابانی در مصاحبه‌ای از انحصار و توجه زیاد صداوسیما به یک شخص خاص گله کرده بودند.

 مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد حتما تا قبل از شروع اولین مسابقه لیگ برتر پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف می‌شود.

  فدراسیون جهانی فوتبال(FIFA) اعلام کرد مبلغ ۷۵/ ۱ میلیارد دلار به ۲۱۱ عضوش در ایام کرونا کمک می‌کند.