مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوره پرتغال همچنان سوژه رسانه‌های این کشور است. این بازیکن با درخشش خود مدنظر تیم‌های بزرگ‌تر پرتغال از جمله اسپورتینگ و پورتو قرارگرفته و در این خصوص خبرهایی منتشر می‌شود.

   هشت بازیکن استقلال در پایان فصل، قراردادشان با این باشگاه تمام می‌شود و مدیریت این باشگاه باید با چشمی، دانشگر، باقری، کریمی، شجاعیان، اسماعیلی، تبریزی و کریمی به توافق برسد.

   بشاررسن بازیکن عراقی پرسپولیس که مطالبات خود را به‌صورت کامل دریافت نکرده از این موضوع عصبانی شده و اعلام کرده از اروپا، امارات و عربستان پیشنهاد دارد.

  توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد به هیچ وجه برای تعویق بازی‌های المپیک مردد نبوده و در چنین شرایط حساسی یک نفر نمی‌تواند احساسی تصمیم بگیرد.

   سایت باشگاه آمیای فرانسه عملکرد سامان قدوس در فصل جاری فوتبال این کشور را کم‌فروغ توصیف کرد. این در حالی است که قدوس ۴ ماه با حکم فیفا محروم بود و یک ماه نیز به‌دلیل مصدومیت بازی نکرد.

   محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد لیست مربیان مورد نظر برای تیم ملی را آماده کرده، اما هنوز با شخص خاصی مذاکره نکرده است. او البته به طعنه به برخی پیشکسوتان این رشته تاکید کرده از دلواپسان بیشترنگران والیبال است.

  فاطمه درخشانی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی از مدیر این فدراسیون تقاضا کرد برای کشتی بانوان ایران مربی خارجی استخدام کند.

   پائولو مالدینی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود پس از بهبودی گفت: «روزهای خیلی سختی بود. سعی کردم کمی تمرین کنم اما پس از ۱۰ دقیقه داشتم می‌مردم و البته نه به‌خاطر این که ۵۲ ساله هستم.»