برانکو، سرمربی سابق پرسپولیس در مورد دریافت مطالبات خود به مدیران این باشگاه برای مذاکره چراغ سبز نشان داد و این موضوع را بسته به تمایل مدیران باشگاه دانست.

 ستاد کرونا اعلام کرد با شروع دوباره لیگ برترفوتبال، همه تیم‌ها می‌توانند در شهر خود از حریفان میزبانی کنند.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به وضعیت تیم‌ملی ایران در انتخابی جام‌جهانی 2022 پرداخت و اعلام کرد اسکوچیچ با ایران به‌دنبال کاهش اختلاف امتیاز با عراق است.

  امیر عابدینی، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: «باید زودتر پرسپولیس و استقلال را از تحت پوشش دولت خارج کنند تا دچار محرومیت نشوند. در قانون نداریم که وزیر ورزش رئیس مجمع دو باشگاه باشد.»

 محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال چند روز پیش ادعا کرده بود کمیته بین‌المللی المپیک با ایران مکاتبه کرده که اگر وضعیت خود را در مورد بازی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی روشن نکنید، ورزش ایران تعلیق خواهد شد. رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیروز با تکذیب این موضوع اعلام کرد ادعا و اسناد دادکان جعلی است و مجبوریم از او شکایت کنیم.

  جانی اینفانتینیو، رئیس فیفا در پیامی ویدئویی اعلام کرد درحال مطالعه برای اجرای طرح کمک مالی 150 میلیون دلاری به خانواده فوتبال است.

   با حکم احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، احمد مددی به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب شد.

   تیم‌های باشگاهی تکواندوی کشور ضمن مخالفت با ادامه برگزاری این دوره از مسابقات، خواستار بستن پرونده رقابت‌های لیگ با رده‌بندی طبق جدول فعلی شدند.