اکران آنلاین و رایگان فیلم‌‌‌سینمایی «منصور» ساخته سیاوش سرمدی و به تهیه‌‌‌کنندگی جلیل شعبانی از ساعت ۸ صبح سه‌‌‌شنبه ۲۶ بهمن در تلوبیون پلاس آغاز می‌شود. «منصور» با نگاهی به بخش‌‌‌هایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملا ایرانی ساخته شده و در آن بخش‌‌‌های ناگفته‌‌‌ای از ۸سال دفاع مقدس روایت شده است. محسن قصابیان نقش شهید ستاری را ایفا می‌کند و لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی‌‌‌نسب، سید جواد هاشمی، مهدی کوشکی و قاسم زارع دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مراسم شصتمین سالگرد تاسیس شورای کتاب کودک چهارشنبه ۲۷ بهمن‌‌‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود. مراسم با پخش سرود شورای کتاب کودک آغاز و در ادامه پیام نوش‌‌‌آفرین انصاری دبیر شورای کتاب کودک به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس این نهاد پخش می‌شود. همچنین صحبت‌‌‌های چندتن از بنیان‌گذاران شورا و پیام‌‌‌هایی از مدیران دفاتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) به مناسبت این مراسم منتشر می‌شود. علاقه‌‌‌مندان می‌توانند ۶۰‌‌‌سالگی شورای کتاب کودک را از طریق کانال به آدرس t. m/ shorayeketabekoodak یا اینستاگرام به نشانی cbc. ۱۳۴۱ دنبال کنند.

مدیر گالری ترانه باران می‌گوید در حالی که در سال‌های گذشته دیدار هنرمندان با روسای جمهور به یک ضیافت افطاری سمبلیک تنزل یافته بود که اتفاقا در اغلب آنها چند عکس یادگاری با استارها و سلبریتی‌ها حد مطلوب بود، ناگهان ریاست محترم جمهوری با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران، دیدار از آثار تجسمی و گفت‌وگو با هنرمندانی که از ژورنالیسم روز دورند، گفتمانی تازه را پیش روی جامعه هنری قرار داد. به گزارش روابط عمومی گالری ترانه باران، محبوبه کاظمی دولابی، گفت: هنرهای تجسمی به‌ویژه خوانش‌های اصیل هنرهای ایرانی-اسلامی در همه این سال‌ها به جهت کم‌توجهی‌ها حاشیه‌نشین بوده است، انگار کسی به یاد نداشت آنچه به نام هنر ایران در دنیا می‌شناسند و معتبرترین موزه‌های دنیا به داشتن قطعاتی از آن افتخار می‌کنند نمونه‌هایی از خط و خوشنویسی و هنرهای کاربردی است که ریشه در هویت ما دارد اما متاسفانه عمده توجهات به دیگر هنرها معطوف بود.