نسخه مرمت شده فیلم «بلمی به سوی ساحل» به نویسندگی و کارگردانی رسول ملاقلی‌پور فردا دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار ناصری خانه هنرمندان به نمایش در می‌‌‌آید. اکران این فیلم به مناسبت پانزدهمین سالروز درگذشت این هنرمند و در قالب چهارصد و نود و پنجمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان با حضور حسین سلطان‌محمدی منتقد و کارشناس سینما انجام خواهد گرفت.

اسناد و یادگاری‌‌‌های زنده‌یاد «ارشا اقدسی» بدلکار جوان ایران با هماهنگی‌‌‌های صورت گرفته از سوی موزه سینما توسط مادر آن مرحوم به منظور تکمیل گنجینه تاریخ سینمای ایران و آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با حرفه بدلکاری و فعالیت‌های حرفه‌‌‌ای این هنرمند از دست رفته به این مجموعه فرهنگی اهدا شد.  زنده یاد «ارشا اقدسی» بنیان‌گذار گروه بدلکاران ۱۳ بود و درطول حرفه خود در فیلم‌‌‌های گوناگونی همچون رگ خواب، هزارپا، حوض نقاشی، پله آخر، راه آبی ابریشم، کیفر، زندگی با چشمان بسته، خیابان بیست و چهارم و قانون مورفی همکاری و ایفای نقش کرده ‌‌‌بود. زنده یاد ارشا اقدسی متولد

 ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ بود که ششم مردادماه امسال در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت به هنگام ضبط صحنه‌‌‌ای مربوط به چپ‌‌‌کردن خودرو، دچار حادثه‌‌‌ای ناگوار شد و درگذشت.