دنیای ‌اقتصاد: نیکی کریمی به ‌عنوان داور جشنواره فیلم ترایبکا انتخاب شد. نیکی کریمی در کنار روزانا آرکت، لوسی بوینتون، آنتونی ادواردز و عزازیل جیکوبز هیات داوران بخش فیلم داستانی بین‌المللی را تشکیل می‌دهند. این جشنواره که سال ۲۰۰۲ توسط رابرت دنیرو و جین رزنتال ایجاد شده، امسال از ۸ تا ۱۹ ژوئن (۱۸ تا ۲۹ خرداد) در ۱۸ بخش برگزار می‌شود.

32-12 copy

 

دنیای ‌اقتصاد: نمایش «سربازخونه» نمایشی است که از فردا تا ٣١ خرداد به تعداد ١۵ اجرا از ساعت ١٩ در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود. «سربازخونه» با موضوع عاشورایی، کاری از گروه دوچوب و یک سنگ است. این نمایش به نویسندگی ابراهیم کریمی هسنیجه و کارگردانی وجیهه کریمی هسنیجه و آهنگسازی علی المعی تهیه شده است. زهرا آقایی، متین مکارم مقدم، داریوش محمودی، محمدحسین دلیر، علیرضا اسماعیلی، سینا رمضانی و ستایش چگینی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

دنیای ‌اقتصاد: ‌نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مریم منصوری با عنوان «بازگشت» در نگارخانه احسان روی دیوار می‌رود. این نمایشگاه روز جمعه بیستم خرداد ۱۴۰۱ از ساعت 16:30 تا ۲۰ در نگارخانه احسان افتتاح می‌شود و تا ۲۵ خرداد پذیرای بازدیدکنندگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه هر روز از ساعت 16:30 تا ۲۰ به نگارخانه احسان در تهران، خیابان آجودانیه، خیابان ۱۴ شرقی، شماره ۲۲ مراجعه کنند.

32 (15) copy