فرهنگسرای ارسباران در نظر دارد کلاس‌های آموزش هنر ویژه سالمندان را در زمینه هنرهای نمایشی، تجسمی، عکاسی، سینما و موسیقی راه‌اندازی کند. آموزش «آشنایی با نرم‌افزارهای متداول مورد استفاده در تلفن‌های همراه»، نقد و بررسی فیلم، و آشنایی با موسیقی نیز از دیگر برنامه‌های آموزشی است که در این برنامه‌ها گنجانده خواهد شد.دوره‌های یادشده پس از تکمیل ظرفیت آغاز و تمامی دوره‌ها به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

   

ایسنا: فهرست فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه اصلی جشنواره برلین اعلام شد و فیلم «بدترین دشمن من» به کارگردانی مهران تمدن یکی از فیلم‌های بخش «مواجهه» این رویداد سینمایی است. تاکنون جزئیات بیشتری از این فیلم منتشرنشده و به نظر می‌رسد زهرا امیرابراهیمی بازیگر آن باشد. «بدترین دشمن من» به عنوان محصولی از فرانسه و سوئیس معرفی شده است. جشنواره فیلم برلین پیش از این در بیانیه‌ای اعلام کرده بود امسال هیچ فیلم، سینماگر و روزنامه‌نگار مرتبط با دولت ایران را در جشنواره میزبانی نخواهد کرد. هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین از ۱۶ تا ۲۶ فوریه (۲۷ بهمن تا ۷ اسفند) در کشور آلمان برگزار می‌شود.

 

فیلم سینمایی «بی‌مادر» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی فاطمی در اولین حضور جهانی خود در بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم داکا برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره شد.این فستیوال از جشنواره‌های معتبر آسیایی است که بیست‌و‌یکمین دوره آن از ۱۲ تا ۲۲ ژانویه در داکا پایتخت کشور بنگلادش برگزار شد. در این دوره بیش از ۲۵۰ فیلم از سراسر دنیا در بخش‌های مختلف حضور داشتند که جایزه بهترین فیلم به فیلم سینمایی بی‌مادر تعلق گرفت.امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.